Updaterad av Erik777
för 1 år sedan
Hej. Vi är en familj med 3 barn; Niki 1 år och 8 månader, Holly 6 år och Axel 16 år (som kanske kommer åka med). Vi vill ut och resa i 2 v i november till ett varmt ställe. Vi älskar mat och vill inte åka charter utan gärna ha det rätt så icke exploaterat dvs inga stora hotellkomplex och dyra ...
Updaterad av M4sta86
för 3 år sedan
Hej. Har precis fått ledigt 2v i november och ska någonstans med sambon då. Vi är ute efter 30+ grader och solsäkert. November tycker vi iallafall är den svåraste månaden vädermässigt då det ofta är början/slutet av regnperiod.
Då vi endast kommer vara iväg 2 ynka veckor så vill vi ju ogärna ha ...
Spanien
Sarasahara2,
27 dec. 2018
Updaterad av Grancanari
för 5 år sedan
Hej,
Vi vill inte boka en vanlig charterresa. Vi vill köpa flygstolar, hyra bil och utgå från Puerto de Mogán på Gran Canaria. Vi har skolbarn så det är bara v.44, novemberlovet, som är aktuellt.
Nu sitter jag för att kolla flygbiljetter. HUR hittar jag flygbiljetter där resan inte tar över ...
Thailand
Smillen,
15 aug. 2013
Updaterad av __nina__
för 11 år sedan
Hej! Jag funderar på en resa till Thailand i nov, när i månaden spelar inte så stor roll, men tänkte vara borta två veckor, tillsammans med min fyraåriga son.
Är lite allergisk mot charter, men det verkar vara det billigaste alternativet när jag kollat runt, kan det verkligen vara så? Minst 26000 ...
Updaterad av Klara2
för 16 år sedan
Hej!
Har inte höstresan inbokad ännu, och börjar få lite stress. Vill komma bort och behöver lite inspiration utifrån.
Vi (jag, min fru och sonen 3,5 år) brukar åka till Sri Lanka i november, men nu är det så att man måste fundera lite extra med tanke på oroligheterna där.
Vart reser ska man i ...
Thailand
Solgott,
18 apr. 2008
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Är det ok att åka till ovanstående öar i november (slutet)?
Och hur? Hittar inga Charterresor dit i just november (tänker på Koh Chang i just det fallet).
Vad kostar okej boende (dusch, nära stranden och fräsht) per natt? eller är det billigare att ta charter dit om jag hittar det? ... Karten: ...