Thailand
Adamlh,
24 juli 2013
Updaterad av Alakorinte
för 11 år sedan
Hej! Jag ska till Thailand nästa år i februari och undrar om ni har tips på några relativt outforskade öar i Thailand, öar där det går att bo på men där det ändå inte är mycket turism?
Samt var i Thailand har man bäst chans att se de vilda djurlivet (elefanter, apor, tigrar speciellt) inte på ...
Norge
Fjording,
6 maj 2010
Updaterad av Lycka29
för 12 år sedan
Visitnorway.se är nu med på Facebook och kör för nu i dagarna en tävling där man kan vinna en resa med Hurtigruten i sommar samt andra bra grejer... Kolla http://www.facebook.com/pages/Upplevelser-i-Norge/122841797730363?v=app_118428114851662
... Lycka29: Drömmen är att se en soluppgång till ...
Storbritannien
Palomaki_j3nna,
7 apr. 2010
Updaterad av Asok
för 14 år sedan
Hej,
Jag är inom några dagar på väg på resa till London med min kompis. Nu undrar jag om det någonstans i stadens centrum finns rödklädda vakter (typ sådana med stora svarta lurviga hattar på) som man kan ta bild med? Min kompis, som aldrig varit längre än till Sverige (vi bor i Finland), ser ...
Turkiet
Hannahl,
14 aug. 2019
Updaterad av Helen69
för 5 år sedan
Hej, är det någon som varit i Turkiet i slutet av oktober? Jag undrar om det generellt är okej väder för en sol och bad semester så pass sent på säsongen? Visst är det svårt att sia om årets väder redan nu men om man tänker på hur det brukar vara. Tack på förhand! ... Helen69: Vi var i Side under ...
Updaterad av Myrran
för 14 år sedan
Som de flesta kunnat notera ändrade RG principerna för nominering till turistinspiratörspriset i år utan något föregående varsel till medlemmarna.
Detta väckte en hel del irritation hos en del medlemmar och en medlem fick då idén att utse "Medlemmarnas turistinspiratör". En strålande idé, som bl. ...
Updaterad av Tuareq
för 15 år sedan
Alla har inte möjlighet att resa till TUR 2009, men alla har möjlighet att dra lite nytta av mässan på hemmaplan s.a.s.
På mässans hemsida finns en förteckning över samtliga utställare, ordnad i bokstavsordning, och för många finns en länk till utställarens hemsida. Den här vägen kan man hämta ...