CentralAmerika eller Karibien

Av Cat777
7 jan. 2017 15:22
Visningar: 132
Hej!
Är det någon som skall till México eller något annat land i Central Amerika eller Karibien runt 4/3-2017 och framåt?
Av Maj31
11 jan. 2017 22:55
Hej!
Jag är intresserad av att åka två veckor till sol och värme nu under vintern och skulle kunna tänka mig Mexiko, Mauritius, Dominikanska republiken, Thailand men är öppen för andra förslag.

Hälsningar
Maggan
Av Cat777
13 jan. 2017 08:07
Hej!
Vad roligt. Jag har bara en vecka dock från 4 el 5 mars. För jag är iväg innan. Kommer att åka från miami så jag kommer hålla mig runt Karibien o central Amerika. Säg till om det fortfarande är intressant.
Av Erisu
13 jan. 2017 16:17
Hej!

Jag är intresserad av att åka ganska snart till typ Thailand eller Dominikanska, men jag är intresserad av att först och främst vara borta 1 vecka, nu slutet av januari/början av februari, är det något som kan vara intressant som resekompis?
Citerat från Maj31:
Hej!
Jag är intresserad av att åka två veckor till sol och värme nu under vintern och skulle kunna tänka mig Mexiko, Mauritius, Dominikanska republiken, Thailand men är öppen för andra förslag.

Hälsningar
Maggan
Av Maj31
16 jan. 2017 23:50
Hej!
Det låter bra. Men det blir för lite med en vecka.

Hälsningar Maggan>Citerat från Cat777:
Hej!
Vad roligt. Jag har bara en vecka dock från 4 el 5 mars. För jag är iväg innan. Kommer att åka från miami så jag kommer hålla mig runt Karibien o central Amerika. Säg till om det fortfarande är intressant.
Av Maj31
16 jan. 2017 23:59
Hej!
Det låter intressant men jag behöver två veckor.

Hälsningar Maggan>Citerat från Erisu:
Hej!

Jag är intresserad av att åka ganska snart till typ Thailand eller Dominikanska, men jag är intresserad av att först och främst vara borta 1 vecka, nu slutet av januari/början av februari, är det något som kan vara intressant som resekompis?

Citerat från Maj31:
Hej!

Hälsningar
Maggan
Visa mer