Centralamerika 6 veckor mellan jan-mars
Jag söker någon skön kille eller tjej som med mig vill resa runt i centralamerika i 5-6 veckor någongång mellan början på januari till mars.
Jag har aldrig varit där men vill verkligen dit. Jag vill ha någon som jag kan planera och åka tillsammans med. Givetvis vill jag inte planera allt i förväg, utan ta det lite som det kommer väl där. Men lite om ungeför vilka ställen vi vill till.
Jag är en enkel och skön tjej. Hör av er om ni är intresserade, skulle vara grymt. Jag heter Louise Ragnarsson. Skriv ett meddelande och bli vän med mig. Skulle vara sjukt kul.
Jag har aldrig varit där men vill verkligen dit. Jag vill ha någon som jag kan planera och åka tillsammans med. Givetvis vill jag inte planera allt i förväg, utan ta det lite som det kommer väl där. Men lite om ungeför vilka ställen vi vill till.
Jag är en enkel och skön tjej. Hör av er om ni är intresserade, skulle vara grymt. Jag heter Louise Ragnarsson. Skriv ett meddelande och bli vän med mig. Skulle vara sjukt kul.
Hej!
Vart i Centralamerika har du tänkt? =)
MVH
Robin
Vart i Centralamerika har du tänkt? =)
MVH
Robin
jag har ju aldrig varit där så vet inte exakta bra ställen. men sånt som lockar är ju mexico, panama, costa rica... har du någon erfarenhet? :)
Hej! Jag är en 20-årig tjej, född 92 som i februari vill någonstans utanför Europa för att upptäcka coola ställen och nya kulturer i cirka 1,5 månad. Det du beskriver att du vill låter jätteroligt! Har aldrig tänkt på centralamerika förut då alla andra är så inbitade på Asien eller Australien. Hör jättegärna av dig till min mejl (Logga in för att se e-postadress) :)
Är glad, positiv, social och älskar att se nya ställen
Är glad, positiv, social och älskar att se nya ställen
Är grymt sugen på sydamerika och Inkaleden där i februari ngn gång! Hur ser budget m.m. ut?! =)