Centralamerika 6 veckor mellan jan-mars

7 nov. 2012 11:51
Visningar: 280
Jag söker någon skön kille eller tjej som med mig vill resa runt i centralamerika i 5-6 veckor någongång mellan början på januari till mars.

Jag har aldrig varit där men vill verkligen dit. Jag vill ha någon som jag kan planera och åka tillsammans med. Givetvis vill jag inte planera allt i förväg, utan ta det lite som det kommer väl där. Men lite om ungeför vilka ställen vi vill till.

Jag är en enkel och skön tjej. Hör av er om ni är intresserade, skulle vara grymt. Jag heter Louise Ragnarsson. Skriv ett meddelande och bli vän med mig. Skulle vara sjukt kul.
7 nov. 2012 20:47
Hej!
Vart i Centralamerika har du tänkt? =)

MVH
Robin
11 nov. 2012 10:55
jag har ju aldrig varit där så vet inte exakta bra ställen. men sånt som lockar är ju mexico, panama, costa rica... har du någon erfarenhet? :)
22 nov. 2012 12:20
Hej! Jag är en 20-årig tjej, född 92 som i februari vill någonstans utanför Europa för att upptäcka coola ställen och nya kulturer i cirka 1,5 månad. Det du beskriver att du vill låter jätteroligt! Har aldrig tänkt på centralamerika förut då alla andra är så inbitade på Asien eller Australien. Hör jättegärna av dig till min mejl (Logga in för att se e-postadress) :)

Är glad, positiv, social och älskar att se nya ställen
Av Jewel5
21 jan. 2013 00:55
Hej. Ar intresserad av att aka till Sydamerika. Hor av dig on du ej redan akt. V.h Jenny
Av Pdorian
14 feb. 2013 00:50
hallå, har du åkt än eller? annars är jag görsugen

// petter dorian
Av Feijoas
20 feb. 2013 21:08
Halloj!

Jag är nu i Costa Rica.
Var är du någonstans då? :-)
Fortfarande sugen att ha en reskompis?
/ Catharina
Diskussionen är stängd för nya svar