Updaterad av Lallarebecca
för 8 år sedan
Kommer att åka på kryssning med Celebrity cruisers den 23 jan. Den kommer lägga till vid Puerto rico, Sant Thomas samt St martin. Undrar om någon vet om det går att utforska öarna på egen hand? Är det promenadavstånd? Finns det badstränder nära vart fartygen lägger till?.
Har även tittat på ...
USA
Henricakesson,
29 nov. 2015
Updaterad av Florida70
för 8 år sedan
Hej!
Jag och min sambo, samt ett annat par har bokat flyg till Fort Lauderdale i början av April 2016. Vi kommer vara iväg i 17 dagar och har planerat (men inte bokat) att kryssa i Karibien den andra veckan under vistelsen.
Vår tanke är att under den första veckan + några dagar till resa ...
Sydamerika
Jica,
5 jan. 2014
Updaterad av Ejja
för 9 år sedan
Vi är ett tjejgäng som tänkte göra en komboresa i november. Vi ska vara 1 vecka i Miami beach sen är frågan om vi ska ta en kryssning i södra Karibien eller om vi ska ta en vecka i Mexico, tex isla de Holbox. Skulle jättegärna ta emot rekommendationer och tips från er erfarna.
Är kryssning något ...
USA
Vidakatten,
15 jan. 2014
Updaterad av Seafun
för 10 år sedan
Hej! Vi planerar en kryssning från Florida och behöver alla tips vi kan få (det är 20 år sedan förra gången!)Har läst i trådarna här men har lite frågor.
RoyalCaribbean vs Carnival?
Boka via resebyrå eller på rederiets hemsida?
Svensk vs amerikanska sighten? På Royal Caribbean skiljer det ca 3- ...
Sydamerika
Peter_parker,
15 jan. 2014
Updaterad av Dryden
för 10 år sedan
Eftersom jag fyller jämt i år så är jag sugen på att åka på en Karibienkryssning. Det står mellan RC och CC, antingen från Miami eller Ft Lauderdale. Har tänkt att åka i nov-Jan, ej jul och nyår dock.. Hur är temperaturen i karibien då. Ska man åka västra eller östra rutten?
Har läst en del här ...
Sydamerika
Jennyby,
16 feb. 2011
Updaterad av Staul
för 13 år sedan
Hej rese-experter!
Jag och maken funderar på att åka på kryssning i karibien som vår honeymoon, men det finns så många olika kryssningsföretag. Vi tittar på Royal Carribiean, Holland America LIne, Norwegian Cruise eller Celebrity Cruises. Vore tacksam över åsikter kring de olika bolagen - eller ...