USA
Dronten73,
2 aug. 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Planerar Floridas västkust 10 dagar i oktober/november och ska ha ett "basecamp" där vi kan slappa och ha det gott men också göra utflykter från. Familj med tre äldre tonårsbarn. Funderar på vad som är bäst, Fort Myers beach mitt i smeten eller i början av Sanibel? Någon som har tips och för- resp ...
Updaterad av Sollentunafamiljen
för 7 år sedan
Hej!
Vi ska åka hus bil i juni och vara två dagar i Yosemite? Räcker det och vilken camping ska man välja av det som går att boka?
Tacksam för svar! ... Sollentunafamiljen: Hej
Vilken camping valde ni? ... A_T73: Tack för svar!!! ... Brycecanyon: Jag glömde skriva att inte ta Yosemite en helg ...
Sri Lanka
Elina95,
10 nov. 2016
Updaterad av Lyckligochlevande
för 8 år sedan
Hej!
Jag ska till Sri Lanka i februari och undrar om det är värt att ta med sig ett tält? Någon som vet om det finns många möjligheter till camping runt om på ön? På olika hostel, natureservat etc. :) ... Lyckligochlevande: Om vår Sri lanka resa dec 15, kanske finns det nåt intressant för er http:/ ...
Tyskland
Moaalex,
7 apr. 2013
Updaterad av Cristersw
för 8 år sedan
Vi ska för första gången åka på husvagnssemester i Tyskland och Holland,
Måste man boka campingplatser i förväg eller är det bara att köra dit man vill?
Är det nån som vet.
MOa ... Cristersw: undrar om varför det inte står öppettider på campingarna? hur sent kan man komma?
Crister ... Trea: ...
Tjeckien
Hultmanj,
7 juni 2015
Updaterad av Jerra_d
för 9 år sedan
Hej!
Jag söker lite tips kring vår semester då jag och min sambo har tänkt bila ner till Prag i juli. Finns det någon som har erfarenhet kring camping i eller omkring Prag? I vårt fall blir det tält. Hur det funkar, om det är nära till transport in till staden, något speciellt vi ska tänka på ...
USA
Sandra94larsson,
13 aug. 2014
Updaterad av Hkn
för 10 år sedan
Ska på roadtrip med två tjejkompisar i sep i år. Vi funderar på att kanske tälta några nätter i nationalparker för att spara pengar plus att det skulle vara häftigt, har läst att det går bra att göra. Min fråga är hur man gör med campingutrustning( tält, liggunderlag och sovsäck). Vil/ kan inte ...