Malaysia
Evii,
27 feb. 2020
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Hej! Min fråga är hur tar jag mig från Langkawi till Cameron highlands?
Åker nu på lördag. Så tips på boende osv är jag tacksam för också :) ... Erik777: Det snabbaste och enklaste är förmodligen flyg till KLIA/KLIA2 och sedan direktbuss till Tanah Rata.
Ett kanske roligare alternativ, ...
Malaysia
Johohi,
7 okt. 2018
Updaterad av Erik777
för 6 år sedan
Familjen har planerat en resa till Malaysia under nyårsledigheten. De sista stoppen på resan blir Georgetown, Cameron Highlands och sedan KL. Det mest börjar falla på plats men en viss osäkerhet har dykt kring hur vi bäst transporterar oss mellan de sista stoppen. Det verkar som om all bussbolag ...
Malaysia
Martinakarlsson,
13 feb. 2014
Updaterad av Martinakarlsson
för 10 år sedan
Hej :)
Ska till Malaysia och har tänkt att ta buss ifrån Kuala Besut till Cameron highlands och sedan vidare till Kuala Lumpur.
Är det någon som vet om de går bussar ofta därifrån och om man kan køpa biljett på plats? Är der smartast att boka hotell i Cameron i førväg?
Tacksam før svar! :) ...
Malaysia
Mayalin,
2 aug. 2008
Updaterad av Jesperw
för 16 år sedan
Håller just nu på att planera vinterns resa som ska gå till Malaysia och Borneo,
Är det någon som varit i Cameron Highlands? Hur kommer man dit från KL? Tips på boende, sevärdheter samt någon som har erfarenheter av vädret i jan/feb. Regn, tempratur osv. Det finns något som heter Robertson ...
Malaysia
Guspetemt,
13 okt. 2017
Updaterad av Erik777
för 6 år sedan
Planerar en resa till Malaysia i Januari. Tänkte börja med ett par dagar i Kuala Lumpur för att sedan ta oss uppåt mot Pangkor, Penang och slutligen Langkawi. Hur reser man på bästa sätt och vad tar det i tid? Tåg, buss eller flyg? Är det någon som har tips på vad man kan göra på respektive ställe? ...
Malaysia
Stepi,
23 jan. 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Hur tar man sig bäst o smidigast från Langkawi till Lumut för vidare färd till Pangkor ? Är inte överdrivet intresserad av att skaka på en buss en halv dag. Kan man hyra privat bil med chaufför ? Kostnad ?
Tacksam för tips
Stefan ... Sierra: Berjaya Air opererar från Subang Airport i KL och ...