USA
Lottattol,
19 sep. 2015
Updaterad av Birgere
för 9 år sedan
Hej
Vi är två familjer med 4 vuxna och 3 barn (6,8,9).
Planerar semester i Florida 3v till sommaren. Ca 20/7-9/8.
Finns det någon som har tips på bra hus att hyra under hela eller delar av perioden?
Kan även tänka oss att byta med vårt hus (4 sovrum, sjönära,utanför Göteborg).
Är tidigt i ...
Thailand
Beryllen,
16 mars 2009
Updaterad av Sos08
för 13 år sedan
Efter ett par semesterresor till Thailand, har jag (vi) långt framskridna planer på att investera i en egen lägenhet eller ett hus i Thailand. Hittar jag rätt objekt, kan även Vietnam eller Malaysia vara aktuellt.
Vi har båda jobb och ett socialt liv här hemma som vi inte har för avsikt att lämna ...
Updaterad av Mr_ok
för 5 år sedan
Nu är nästan alla bitar på plats. Flyget är bokat, direktflyg Köpenhamn-Orlando med Norwegian.
Nu återstår bara hus, har ett hus reserverat men hur är det att boka via Airbnb? Något man ska akta sig för? Har läst många trådar och dom flesta har varit nöjda.
Vill inte ta hus via Swanson som vi ...
USA
Alex8888,
5 aug. 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Vi ska åka på semester i slutet av februari till Florida i 17 dagar. Vi har hittat ett semester hus att hyra i Orlando i en vecka. Efter det har vi tänkt åka till västra sidan till Fort Myers beach öppen för andra förslag.
Är det någon som har förslag på hus att hyra med pool för 9 personer i ...
Europa
Tesson,
8 okt. 2023
Updaterad av Tesson
för 1 år sedan
Hej tittar på en resa ner till malta. På vägen dit skulle vi åka norwegian o byta i Pisa till ryanair på 1h o 10 min. Funkar det tro? Har bara handbagage. Måste man ut o checka in igen eller behöver man bara leta upp gate om man checkat in online?
Sen på hemvägen mellanlandar vi i warsawa o där ...
Nordamerika
Lefo,
27 mars 2023
Updaterad av Lefo
för 1 år sedan
Hej! Vi kommer att flyga Miami-Newark, Newark-Arlanda .Det är 3 timmars tid på Newark och vi är oroliga för att det är kort tid? Har fått info från SAS att man måste checka ut bagage och sedan checka in det igen samt byta av terminal mellan B och C? Någon som har erfarenhet. Tacksam för svar ... ...