Vietnam
Andreasling,
11 dec. 2015
Updaterad av Limone2
för 8 år sedan
För att bli insläppt i Vietnam och få sina 15 dagar krävs ju en utresa bokad. Det jag undrar är om man någonstans på nätet kan boka en utresa med buss från Ha Tien till Sihanoukville i Kambodja?
Jag kommer ta mig från Kuala Lumpur med flyg till Saigon, tillbringa några dagar där för att sedan ta ...
Vietnam
Linneasofia,
23 nov. 2015
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Hej!
Jag heter Linnea och ska Backpacka i Asien. Jag vill gärna flyga till Hanoi och därifrån ta mig mha buss eller dylikt till Bangkok. Samtidigt vill jaget också gärna resa runt lite främst i både Vietnam och Kambodja men även Thailand. Undrar hur lätt det är att göra en sådan resa och om någon ...
Vietnam
Gabzi,
25 dec. 2014
Updaterad av Alicee
för 9 år sedan
Hej!
Ska åka till vietnam nu i mitten på januari, och hade sedan tänkt ta mig vidare till Kambodja. Läst lite om att det går bussar mellan gränsen, någon som har åkt med dom?
Hur säkert är det att åka med buss över gränsen?
Och eftersom man måste ha en biljett för utresa från vietnam när man ...
Vietnam
Tobbo166,
7 juni 2012
Updaterad av Spider21
för 11 år sedan
Hej!
Behöver man boka hotell på förhand i Mekong deltat, tex Rach Gia, Long Xuyen, Can Tho, Vihn Long? Om man vill resa från väster till öster, dvs från Rach Gia till Ho Chi Minh (Saigon), hur lång tid tar det och hur funkar det? Kan man klippa Rach Gia ända till Can Tho på en dag, fast det vore ...
Vietnam
Louisechf,
23 nov. 2016
Updaterad av Louisechf
för 7 år sedan
Hej! Jag och min kompis sitter just nu och ska boka en bussbiljett från Ha Tien i Vietnam till Sihanoukville i Kambodja. Vi bokar hemifrån eftersom vi behöver en utresebiljett från Vietnam för att få dom visumfria 15 dagarna när vi flyger in i landet.
Vårat problem är att när vi väl har hittat ...
Vietnam
Jobijobi,
6 dec. 2015
Updaterad av Wanderlust
för 8 år sedan
hej, i januari ska jag och en kompis åka till Vietnam, har läst att man måste ha en utresebiljett därifrån då man landar. Går det på något sätt boka hemifrån buss då vi inte har tänkt att flyga och inte heller vet precis vilken dag vi kommer åka därifrån. Vi vet vi kommer vara mindre än två veckor ...