Thailand
Antonlinus,
7 feb. 2020
Updaterad av Ch20
för 4 år sedan
Hej, vi är 2 personer som undrar ifall någon vill samåka mellan flygplats och Koh Change eller till Laem Sok piren den 14/12-2020?
Mvh Örje ... Ch20: Hej, det finns ingen anledning att ta buss, minibuss eller taxi mellan Suvarnabhumi flygplats och Trat. Framför allt om du tänker på Thai trafiken. ...
Thailand
Ekarna,
2 feb. 2014
Updaterad av Ann_isaksson
för 10 år sedan
Hej!
Om några veckor åker vi till Koh Kood och vi landar i Bangkok kl. 6.15 på morgonen. Är det någon som vet hur ofta och vilka tider det går speedboat från Laem Sok pier till Koh Kood? Kommer vi att hinna ut till ön samma dag vi landar i Bangkok?
Tusen tack! ... Ann_Isaksson: Ni har säkert ...
Thailand
Treo,
18 okt. 2007
Updaterad av Treo
för 16 år sedan
Hej, vi planerar att åka en sväng till Khap Sok, nationalparken, när vi är i Thailand. Någom som varit där? Det finns ett gäng arrangerade turer ,bl.a. med Siam Safar ( http://www.siamsafari.com/). Alla verkar dock göra samma 1-3 dagars turer.
Har någon åkt med dem eller någon annan, räcker en ...
Thailand
Stoffer,
25 sep. 2009
Updaterad av Gbenskar
för 15 år sedan
Missar säkert sista båten till Chang,,,,finns det något billigt och bra boende nere vid hamnen Laem Ngob ... Gbenskar: Vi kom med buss till Trat sent så att sista båten över till Koh Chang redan gått. Det var inga problem med boende. Vid bussen stod en hel rad med folk som ville sälja boende för ...
Thailand
_luna,
2 sep. 2018
Updaterad av Klara_maria
för 6 år sedan
Hej!
Har läst på forumet tills ögonen blöder men förstår ändå inte riktigt hur jag ska göra. Så jag hoppas att någon vänlig själ vill svara mig.
Kommer åka ensam till Thailand i slutet av november och stanna en månad. Jag har bokat flyg till Bangkok och vill därifrån resa till Koh Tao och Koh ...
Thailand
Widerlov,
15 apr. 2015
Updaterad av Sierra
för 6 år sedan
Undrar lite över alternativen att ta sig från Bangkok till Aonang , Krabi.
Nattåg verkar trevligt men hur lång tid tar det och var stannar det?
Bussar?
Har flygit förut men vill testa något annat nu.
Mvh
Stefan
... Sierra: >Citerat från Hoian:
>Jag vet inte exakt 2 platser.
>https://www. ...