Kroatien
Catjas,
14 aug. 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Hej!
Jag och en kompis åker till Kroatien om två veckor, för att bland annat öluffa.
Efter det tänkte vi ta oss från Dubrovnik till Budva och vad jag förstått ska det gå en buss, som tar ca 3 timmar, mellan dessa städerna. Jag är mest ute efter att höra om någon åkt denna, hur ni då gjorde ...
Kroatien
Kipemoja,
3 jan. 2019
Updaterad av Desires
för 5 år sedan
Jag älskar Kroatien och vill alltid åka dit på sommaren. Jag har varit där många gånger och besökt Split, Hvar town, Bol, Vis town och Dubrovnik. Nu funderar jag på en ny härlig semester i Kroatien till sommaren men risken är stor att jag bokar någon favorit i repris. Kan någon tipsa om något ...
Montenegro
Mamia,
19 apr. 2013
Updaterad av Mamia
för 11 år sedan
Står inför valet av dessa städer inför sommarresan. Vilken har bäst utflyktsmöjligheter, strand etc. Har hört att det är mycket festande i Budva, inte vad jag är ute efter men gamla stan låter så mysig. Tacksam för alla tips! ... Sierra: Vi var i Herceg Novi 2009 och gillade verkligen den orten. ...
Kroatien
Brio,
20 mars 2012
Updaterad av Anastasia85
för 12 år sedan
Vi är två familjer som ska flyga till Dubrovnik, där har vi hyrt bil i 10dagar, tänkte bila efter kusten till Montenegro. Har ni några tips på trevliga platser/badorter efter vägen som vi inte ska missa, vi tänkte bo på 2 eller 3 olika platser under vistelsen. Vi är 4vuxna och 4barn (8-10år) tänkte ...
Montenegro
Bas_ta,
27 aug. 2009
Updaterad av Najno
för 13 år sedan
Är det någon som nyligen varit runt Budva kusten och kan lämna lite pris info, så man vet vad saker och ting kostar. Mat, vin, öl, kaffe osv. Alla möjliga tips om sevärdheter och undangäömnda vikar är också välkommet. ... Najno: Kolla in http://www.alltommontenegro.se för uppdaterad information! .. ...
Kroatien
Chrillan68,
19 feb. 2011
Updaterad av Desires
för 13 år sedan
Jag surfar och surfar och kan inte bestämma mig alls. Jag är jättesugen på att åka till Kroatien (aldrig varit där) men inget ser så fint ut som t ex Karpathos och Skopelos i Grekland. Tror ni att jag blir besviken om valet faller på Kroatien (runt Zadar) detta år? Just nu känner jag mig otroligt ...