Ungern
Smaragden,
16 feb. 2019
Updaterad av Smaragden
för 5 år sedan
Hejsan!
Vi är några damer ålder 50+ som ska besöka Budapest 3 dagar. Ge oss alla era bästa tips!
Vi vill se arkitektur/historia, äta gott, gå på bar eller pub, shoppa, bada, gärna något aktivt dvs vi har många intressen allt från lyx till det enkla.
Vilken sida ska man bo på? Tips på hotell?
...
Ungern
Juliaj,
25 juni 2018
Updaterad av Trea
för 6 år sedan
Reser till Budapest om en vecka med en tjejkompis och vill ha tips på boende, saker att göra, restauranger m.m!
Alla tips mottages
... Trea: Några Budapest-tips från oss: https://www.freedomtravel.se/2016/06/5-upplevelser-i-budapest/ ... Lallarebecca: Hej,
Har varit i Budapest många gånger, ...
Ungern
Thai2013,
28 sep. 2015
Updaterad av Pian1
för 6 år sedan
Jag tänkte idag boka resa till Budapest, sen slog det mig om de bilder jag sett i media, där budapest tågcentral var helt bombarderad med otroliga mängder migranter, o där dem även sover på perrongerna. Min farhåga var då om kommunikationerna fungerar som dem skall mellan stad o flygplatser. Och ...
Ungern
Carjoh,
25 sep. 2017
Updaterad av Trea
för 7 år sedan
Hej!
Har prel. bokat boende på detta hotell i början av november. Har inte varit i Budapest så lite svårt med avstånd och var man ska bo - ligger hotellet helt off eller? Någon som har positivt eller negativt att säga om hotellet?
Tack på förhand :)
... Trea: Vet inte var hotellet ligger, ...
Ungern
Space,
17 sep. 2017
Updaterad av Space
för 7 år sedan
Ska åka till Budapest, vi är tre vuxna som gillar mat, sevärdheter och historia och då gärna andra världskriget. Vill ta emot alla tips på denna stad. Vilken sida är bäst att bo på? Vi skulle gärna vilja åka på Donau och äta och dricka gott, är det bara att gå dit eller måste man beställa en tid ...
Ungern
Rattis86,
6 nov. 2013
Updaterad av Oscarume
för 7 år sedan
hejsan ! tänkte åka med Ryan Air till Budapest i jan. någon som vet om det är långt ifrån flygplatsen in till centrum ?? några tips på bra och billiga hotell ?! :) / Emma ... Oscarume: Hej,
Jag kan starkt rekommendera att bo på Regency Suites Hotel Budapest, vi bodde där för två år sedan. ...