Trinidad och Tobago
Evaste,
2 sep. 2013
Updaterad av Mirre81
för 11 år sedan
Hej!
Vi är två par som åker till Tobago i december. Nu börjar vi fundera på att gifta oss där. Finns det någon på detta forum som har erfarenhet/känner någon som har gift sig där?
Har försökt hitta information via internet, det finns bröllopssarrangörer men dom vill dom att man ska boka resa ...
Aruba
Fialotta77,
30 aug. 2012
Updaterad av Runegbg
för 11 år sedan
Har gått in på flera forum där folk har skrivit att under de senaste 2 åren (under december) har det regnat mer än vanligt på Aruba. En tjej åkte på sin bröllopsresa i 2v. å de hade mer eller mindre mulet väder var dag å samt regn... Finns det nån som kan bekräfta detta å upplevt detta under ...
Updaterad av Kjerrman
för 14 år sedan
Hej
Jag planerar ev en bröllopsresa till karibien nästa sommar. Vill gärna veta mer om ABC öarna och hur är vädret där i Juli? Har läst någonstans att det är regnperiod under sommarmånaderna?
Är Aruba en för "tråkig" ö för någon som lätt blir rastlös av att bara bada och sola?
Tack för ...
Colombia
Melibea,
14 juli 2006
Updaterad av Marika
för 18 år sedan
En bröllopsresa ska vara speciell, det är nog alla överens om.
Jag valde att gifta mig på den lilla och okända karibiska ön Providencia. Det var helt fantastiskt. Providencia har vita stränder, kristallklara vatten i olika azurskiftande toner och en fantastisk tropisk natur. Det var väldigt ...
Dominikanska republiken
M4sta86,
16 juni 2017
Updaterad av M4sta86
för 7 år sedan
Hej!
Funderar på att dra Dominikanska med fästmön i mars 2018.
Behöver lite tips på vart man ska åka och bo.
Förstått att Punta Cana är bäst? men också dyrast.. Cabarete väldigt blåsigt sen 0 koll på Playa Dorada.. Ekonomin spelar roll här då vi inte vill lägga en förmögenhet på resan då vi ...
Aruba
Sarahohrn,
28 jan. 2017
Updaterad av Worldofmarie
för 7 år sedan
Vi klurar lite på ev bröllopsresa inför hösten/vintern 2018. Är lite inne på Aruba och kollar runt på alternativ men jag är inte speciellt berest då vi har barn osv blir det mest charter. Så dålig koll på hur man löser allt när inte allt är klart 😂 Dels behöver jag bra tips på boenden - gärna ...