Australien
Minnahagdahl,
4 mars 2024
Updaterad av Stellaegerstad
för 30 veckor sedan
Hejsan! Jag tar studenten i vår och eftersom jag länge haft en dröm om att åka till Australien så planerar jag att dra till Sydney på working holiday i september. Jag söker någon som är inne på att göra samma äventyr, och som skulle kunna tänka sig att dela boende. (Helst en tjej mellan 19-30 år)
Australien
Idasundquist,
8 dec. 2022
Updaterad av Idasundquist
för 1 år sedan
Hej!! Jag planerar att åka ner till Australien på Work and holiday-visum nån gång runt april-maj 2023 och letar efter någon som är sugen på samma resa. Min tanke är att stanna ett år och att man får se var det lockar mest att ”settle down”, men det jag är sugen på är att upptäcka nya platser, hikea, ...
Australien
Marreresgalen,
16 juni 2023
Updaterad av Erik1998
för 1 år sedan
Hej!
Jag har funderingar på att dra till Australien i Augusti! Har rest ensam runt i världen men nu när jag är 30+ så är jag lite less på det.. Någon med liknande planer som har lust att hänga på? Hoppas på att hitta en reskompis 😀
Australien
Emiliaalfrell,
15 apr. 2023
Updaterad av Claramateus
för 1 år sedan
Hej!! Jag planerar att åka ner till Australien på Work and holiday-visum någon gång runt augusti eller september 2023 och letar efter någon som vill göra hela eller delar av resan tillsammans. Min plan är att börja med att resa runt längst östkusten och uppleva massor för att sedan börja jobba men ...
Australien
Filipdahlberg,
1 nov. 2022
Updaterad av Filipdahlberg
för 2 år sedan
Kommer åka till Australien i slutet av mars!
Tänkte åka till Sydney och ta östkusten uppåt, ca 2-3 månader. Hör av er om ni är sugna!
Australien
Ketchupdivan6,
22 aug. 2022
Updaterad av Toveor
för 2 år sedan
Hej! Jag reser till Pert, Australien den 9sep -22. Först ska jag plugga engelska där men efter det är tanken att backpacka och resa runt i hela landet. Är någon sugen på att mötas upp och resa en bit eller hela resan i ihop vore det skit kul! Jag är en sportintresserad tjej på 26år som ser fram ...