Thailand
Lillan85,
28 feb. 2010
Updaterad av Lillan85
för 14 år sedan
Hej, på onsdag drar vi till thailand. Har läst lite om shopping runt om i thailand.
Men undrar om det finns bra shopping i Phuket området där vi kommer att befinna oss
hela tiden. Undrar även om det finns bra tatuerings studion i Phuket?
Alla tips som kan tänkas sig, är välkommet.
mvh ...
Thailand
Kimpaboy,
28 okt. 2016
Updaterad av Freddiee
för 8 år sedan
Hej.
Denna fråga ställs säkert tusen gånger i olika former.
Det är som sådant att jag skall till Phuket en 3e gång nu i December.
Har alltid växlat hela summan hemma men sist var jag tvungen att göra ett uttag pga tatuering över budget.
Då gick jag till en typiskt gul ATM med Western Union ...
Thailand
Chezziie,
22 dec. 2013
Updaterad av Smulan5
för 10 år sedan
Hej! Är det någon som vet något kul man kan hitta på i närheten av Phuket?! Aktiviteter osv & är det någon som vet om de finns bra kliniker som gör tandblekning o bra tatueraren där, någon som kan rekommendera? ... Smulan5: Om ni är i Phuket så rekommenderar jag att boka en dagstur med NudiTours. ...
Thailand
Sussieq112,
14 jan. 2024
Updaterad av Rafi_1
för 44 veckor sedan
Vart i Phuket skulle ni rekomendera att jag ska resa med mina två tonåringar? Vill ha nära till strand (gångavstånd), shopping (gångavstånd) och flygplatsen (gärna max en timmes resa)😊
Önska oxå tips på boende, gärna under 5000kr för två veckor. För mig och mina två barn✨ ... Rafi_1: >Citerat från ...
Thailand
Ramanagaram,
23 jan. 2023
Updaterad av Thomas_petra
för 1 år sedan
Hej! Vi är två tjejer som flyger till krabi i februari. Vi landar tidigt på morgonen i krabi och ska då på smidigast sätt ta oss till phuket. Vi är inställda på färja. Min fråga är: Vilken hemsida ska vi boka via? Känns som en hel djungel.
Hoppas ni kan hjälpa oss! Vi ska även ta oss från phuket ...
Thailand
Petsan,
7 mars 2016
Updaterad av Sierra
för 5 år sedan
Hej,
Vi ska åka Speedboat mellan Phuket till Koh Lipe den 27 mars.
Det finns flera alternativ men Satun Pakbara är billigast (http://www.spcthailand.com).
Någon som har erfarenhet av detta bolag? Eller bättre förslag? Kan man boka nu och betala på plats? Eller är det säkert att betala på ...