Bra sidor att köpa NFL biljetter på i New York.
Hej.
Vi ska resa till New York i höst och vill gärna se både NFL och NHL, någon som har bra tips på tillförlitliga sidor att köpa det på?
Kom in på en svensk sida som heter viagogo och när jag sedan läste om det hade de inte fått alls bra kritik. Kom även in på ilovenewyork.se men inte så mycket recensioner om den.
Någon som har bra tips som själv köpt biljetts från någon bra sida?
Vi ska resa till New York i höst och vill gärna se både NFL och NHL, någon som har bra tips på tillförlitliga sidor att köpa det på?
Kom in på en svensk sida som heter viagogo och när jag sedan läste om det hade de inte fått alls bra kritik. Kom även in på ilovenewyork.se men inte så mycket recensioner om den.
Någon som har bra tips som själv köpt biljetts från någon bra sida?
Hej.
Som Birgere säger så kan du gå in på dessa sidor och klicka dig fram till lagen ni vill se och sedan Tickets.
Då borde ni hamna på Ticketmaster.com (som är den officiella bokningssidan om jag förstått det rätt) där kan ni köpa till både NFL och NHL.
Köper ni på Ticketmaster.com så betalar ni ordinarie priser.
Jag har aldrig bokat via någon annan aktör, men jag antar att de lägger på en del på priset så att de tjänar pengar på det.
Jag har bokat biljetter via Ticketmaster.com till 8 st New York Yankees matcher (MLB) och 3 st Miami Dolphins matcher. Oftast kan man få biljetterna som Print at Home Tickets, vilket gör att man kan skriva ut biljetterna själv, ett par minuter efter att man beställt dem. Smidigt som bara den :)
Lycka till och trevlig resa!!
// Micke
Som Birgere säger så kan du gå in på dessa sidor och klicka dig fram till lagen ni vill se och sedan Tickets.
Då borde ni hamna på Ticketmaster.com (som är den officiella bokningssidan om jag förstått det rätt) där kan ni köpa till både NFL och NHL.
Köper ni på Ticketmaster.com så betalar ni ordinarie priser.
Jag har aldrig bokat via någon annan aktör, men jag antar att de lägger på en del på priset så att de tjänar pengar på det.
Jag har bokat biljetter via Ticketmaster.com till 8 st New York Yankees matcher (MLB) och 3 st Miami Dolphins matcher. Oftast kan man få biljetterna som Print at Home Tickets, vilket gör att man kan skriva ut biljetterna själv, ett par minuter efter att man beställt dem. Smidigt som bara den :)
Lycka till och trevlig resa!!
// Micke
Som redan påtalats är det TM som gäller i första hand. Där finns också re-sale utav redan köpta biljetter som är garanterade. Du kan även titta på Stubhub.com som är
stor och pålitlig, sedan skulle jag inte köpa från fler över nätet. Bor ni på ett hotell med hyfsad concierge kan de alltid få tag i biljetter men priserna brukar sticka iväg. Hittar du på TM så köp där till officiella priser
stor och pålitlig, sedan skulle jag inte köpa från fler över nätet. Bor ni på ett hotell med hyfsad concierge kan de alltid få tag i biljetter men priserna brukar sticka iväg. Hittar du på TM så köp där till officiella priser
Lånar den här tråden, hoppas det är ok! Vi ska till New York i påsk och vill se en ishockeymatch och vi har hittat en som passar med datum. Det står att biljetterna är klara för leverans 23 mars och vi tänkte gå 27 mars. Någon som vet om biljetterna levereras via post eller e-post. Med vanliga posten hinner vi inte väl inte få dom. Vi åker lö 26 mars.
Citerat från Annelie1:
Lånar den här tråden, hoppas det är ok! Vi ska till New York i påsk och vill se en ishockeymatch och vi har hittat en som passar med datum. Det står att biljetterna är klara för leverans 23 mars och vi tänkte gå 27 mars. Någon som vet om biljetterna levereras via post eller e-post. Med vanliga posten hinner vi inte väl inte få dom. Vi åker lö 26 mars.
Citerat från Annelie1:
Hej, vad angav ni för adress som leveransen skulle ske till ? Var i N Y i julas och fick biljetterna till hotellet. Men då hade jag angivit hotellet som "hemadress". Tror att biljetterna var i PDF-format Lånar den här tråden, hoppas det är ok! Vi ska till New York i påsk och vill se en ishockeymatch och vi har hittat en som passar med datum. Det står att biljetterna är klara för leverans 23 mars och vi tänkte gå 27 mars. Någon som vet om biljetterna levereras via post eller e-post. Med vanliga posten hinner vi inte väl inte få dom. Vi åker lö 26 mars.
Nu på söndag kommer vi se NFL och dessa köpte vi genom Craigslist, betalade via PayPal och fick leverans via epost.
Jag köpte NFL biljetter på smilingtickets.com Jag kunde se bilder på platserna i deras seat map och slutpriserna är lättare att se än de andra försäljare jag hittade, då extra avgifter var lägre och man såg dom direkt i priserna innan man skulle betala. några av de andra sidorna hade avgifter nästan lika höga som biljetterna - Jag kunde ladda ner mina biljetter direkt :). "