USA
Ullihall,
28 mars 2016
Updaterad av Ullihall
för 8 år sedan
Hejsan,
Börjar med att tacka för era svar, de uppskattas :)
Vi kommer i början på maj åka till Kalifonien under 13 dagar. Vi landar i Los Angeles och flyger hem från San Francisco. Vi har med andra ord 11 dagar att leka med då första och sista dagarna är bundna till L.A & S.F
Det vi bokat är ...
Updaterad av Olle_viberg
för 9 år sedan
Har surfat runt en massa här på reseguiden och redan inhämtat en mängd bra tips. Däremot behöver jag ytterligare tips och svar på lite frågor. Jag har varit i LA och Las Vegas många gånger, enbart gjort kortare dagsutflykter från städerna. Nu tänkte jag och min kompis göra en riktig roadtrip med ...
USA
Stabilt12,
15 jan. 2019
Updaterad av Svartamalin
för 5 år sedan
Hej.
Jag och min sambo planerar en resa till USA till hösten. Jag vet att det finns några tråder om roadtrip San Fransisco till L.A. Planen är att vara borta ca 2 veckor. Vi vill inte stressa runt för mycket. Har fått lite tips i olika trådar tidigare.
Vi flyger till San Fransisco och utgår ...
Updaterad av Brycecanyon
för 6 år sedan
Hej!
Precis bokat resa med sambon till USA för första gången!
Vi kommer att resa i April-Maj nästa år. 21 nätter totalt.
Flyger till San Francisco, stannar där några nätter, bilar Highway One ner till LA, några nätter där, tar oss vidare till Las Vegas (Grand Canyon, Hoover Damm, The Strip, ...
Updaterad av Valpolicella
för 6 år sedan
Hej
vi kommer flyga till Los Angeles i mitten av november, vara borta ca 2 veckor och vill som alla andra hinna med s mycket som möjligt
huvudmålen är LA/SF samt LV
Vill hinna med att besöka Hollywood, Beverly Hills, Universal Studios, , higway 1 up till SF där besöka Alcatraz samt se golden ...
Updaterad av Marulk
för 6 år sedan
Hej,
Det finns tusentals olika sätt att resa runt denna klassiska rutt och jag vill gärna ha era tankar på upplägg.
Jag och min sambo landar i San Francisco 11/5 2019 och flyger hem från samma ställe 26/5. Vi har 14 hela dagar att se och upptäcka.
Tänkt rutt är San Francisco (11-14/5 )- carmel ( ...