Vietnam
Dykarn,
10 dec. 2009
Updaterad av Resemaja
för 11 år sedan
Hej medlemmar !
Har funderingar på en avstickare från THAILAND i en vecka för en annorlunda resa alltså inte sol och bad utan mat och få en inblick i vietnam .
Vore tacksam för hotell och marknader i ho chi min och hanoi ?
Tack på förhand peter . ... Wanderlust: budget hotel eller 3,4, 5 stars?
...
Vietnam
Vietnamresnr7,
14 sep. 2009
Updaterad av Gardkarlsen
för 15 år sedan
Hej!
Är det någon som kan tipsa om "billiga" men ändå bra klass på hotel i Hanoi, Nha Trang och i Saigon.
Jag och min familj åker snart iväg på en långsemester och vi ville redan nu kunna planera en del av boendet så att vi vet var vi kan bo. ... Gardkarlsen: Hei
Det spørs hva du mener med ...
Vietnam
Nick1,
3 sep. 2017
Updaterad av Mr_y
för 5 år sedan
Börjat planera vår resa till Vietnamn i mars 18 där vi börjar i Hanoi och ska utforska i 3dagar.
Behöver tips på boende i Hanoi gamla kvarter, någon som har något smultronställe?
När vi sedan ska resa vidare med flyg till Phu quoc så fann vi 2 avgångar och en väldigt tidigt på morgonen 6:40 , ...
Vietnam
Hajjen,
16 maj 2010
Updaterad av Lerh
för 12 år sedan
Hej!
Tänkte åka till Nha Trang eller Phan Thiet i mitten av juni och skulle behöva lite goda råd/tips.
Jag har försökt att ta reda på hur vädret kan vara under under juni månad men upplever att det ges mer eller mindre olika information om samma områden.
Därför, vart är bra ställen att ...
Vietnam
U4yeah,
28 nov. 2008
Updaterad av Cigarrkungen
för 15 år sedan
Familjen åker till Vietnam 29 jan-09. Har 24 dagar att spendera. Vet någon hur det ä/att få plats att ta sig till Puh Quock från HSMC med fyg. Hur är det att hitta hotell spontant på plats. Jag vill ha svar från er som varit där och själva sökt hotell obokat. Har själv sökt via internet och erfarit ...
Vietnam
Raptorhaengel,
4 sep. 2013
Updaterad av Mr_y
för 5 år sedan
Hej! Är det någon som har tips på bra matställen/sevärdheter/aktiviteter i Hanoi? De får gärna ligga nära/i Hoan Kiem då det är där vi bor. :)
Tack på förhand! ... Mr_Y: Hur var din resa i Hanoi? Några tips?