Updaterad av Andreassofus
för 6 år sedan
Vi är i planeringsstadiet för att boka in en Floridaresa påsken 2019 och är tacksamma för tips på hur man får tag i de bästa och billigaste flygbiljetterna från Stockholm. Toppen att även få andra tips om boende för familjer m.m. Vi är 2 vuxna och 2 tonåringar. ... Andreassofus: finnair brukar ha ...
USA
Torgnytba,
11 mars 2006
Updaterad av Gtallan
för 18 år sedan
Söker boende i november i städerna Fort Laduderdale eller Miami.
Tycker priserna vi Miami Beach börjar bli höga samt att hotellkedjorna som är kopplade till Svenska resebyråer ligger högt i pris.
Vad säger ni?
Borde annars kunna gå att boka på plats inovember då säsongen inte är i full gång.
...
USA
Jennymaberg,
19 feb. 2017
Updaterad av Marcus_p
för 7 år sedan
Hej!
I september åker familjen (tre barn 7-13 år och två vuxna) till Florida för första gången.
Mesta tiden kommer vi att tillbringa i Orlando, där vi redan fixat boende, men de första tre nätterna ska vi bo nära Miami. Vi kommer med flyg dit och tänkte efter den första övernattningen, ha en ...
USA
Magnolian,
6 jan. 2008
Updaterad av Dino6
för 16 år sedan
Åker till USA i mars med mina två barn, 15 och 17 år.
Efter 3 dagar i New York ska vi till Fort Lauderdale för att därefter 4 dagar ta en kryssning i Karribien (med Royal Carribean).
Har någon en rekommendation på ett lämpligt och prisvärt hotell i Fort Lauderdale? ... Annli152: Hej,
jag ska ...
USA
Bankiren,
13 sep. 2014
Updaterad av Florida70
för 10 år sedan
Hej! Håller på att titta på hotell i Fort Lauderdale. Är det något som bott på eller vet något om Castle by the see? Andra tips mottages tacksamt.
Vi är en familj med två tonåringar. ... Florida70: Mitt förslag är att hyra ett hus, blir billigare och mysigare än att bo på hotell. ... Gevalia: ...
USA
Emelie80,
22 apr. 2014
Updaterad av Robbowan
för 10 år sedan
Jag och min familj (2 vuxna och 2 barn) skall resa till Florida i mars 2015.
Flygbiljetterna är just släppta och jag har hittat superbilligt!
Köpenhamn-Miami 14960 kr för hela familjen!
Det är med Air Berlin. Ett byte i Dusseldorf och total restid på ca 13 timmar inkl. byte.
Jag är grymt ...