Italien
Annrok,
5 mars 2010
Updaterad av Hkn
för 14 år sedan
Jag och två tjejkompisar ska till Milano i slutet på april och skulle gärna vilja ha tips på något bra hotell, hyfsat centralt, men är inte ett krav, utan priset ska inte vara alltför högt. Någon som har bra tips?
Hälsningar Anna ... Hkn: Townhouse 12 – inte mitt i smeten, inte ute på vischan. ...
Italien
Empann,
24 juni 2012
Updaterad av Smaragden
för 12 år sedan
Hej!
Jag och min kompis ska till Rom under höstlovet och letar efter ett bra, billigt, centralt hotell i Rom. Vi har väldigt tight budget och söker därför ett så billigt hotell som möjligt, men vill som sagt fortfarande att det ska vara centralt och ett helt okej hotell med engelsktalande ...
Italien
Ukunda,
4 aug. 2015
Updaterad av Jeppereser
för 9 år sedan
Behöver hjälp med tips på ett bra boende, gärna prisvärt, i närheten av Stazione Centrale Milano eftersom vi anländer med transferbussen från Bergamo sent på natten. Har någon ett bra förslag så är jag innerligt tacksam!
( lite snabba ryck) tack! ... Jeppereser: Hej,
Hotel Sanpi i Milano är ...
Italien
Dowie,
23 jan. 2008
Updaterad av Il_dottore
för 16 år sedan
Till hösten 2008 ska jag börja studera i Milano, ganska centralt då, i tre år. Därför måste jag redan nu börja tänka på boende. Har ni några tips på vart jag skulle kunna hitta nåt billigt boende i Milano?
Jag har tidigare aldrig varit i Italien, så jag uppskattar all info jag kan få =)
...
Italien
Lagersten,
14 juli 2011
Updaterad av Lskarattresa
för 13 år sedan
Hej,
Vi är 2 pars som åker 21 juli-11 till Italien. Vi flyger till Pisa sen är tanken att vi ska ta oss med hyrbil, buss eller tåg runt omkring våra huvudmål som är Toscana och sedan väst kusten upp mot Cinque Terre för att sedan åka hem från Milano. Vi vill se, uppleva, äta så mycket som möjligt ...
Italien
Vigren,
8 apr. 2019
Updaterad av Vigren
för 5 år sedan
Fråga!!
Vi ska till Milano och undrar om
Taxi är billigt??
Malanpensa eller Bergamo vilken flygplats närmast?
Vill ha närmaste för åker hem morgonen och därför funderar på ta taxi flyplats så slippa stressa!!
Jenni ... Vigren: Ok tack
Då bättte flyga hem från linate flygplats?
Och ta taxi ...