Updaterad av Eilien
för 1 år sedan
Uppskattar Stort några Råd/ något speciellt man borde tänka på när man flyger till Boston ... Eilien: >Citerat från Sasv100:
>>Citerat från Eilien:
>>>Citerat från Sasv100:
>>>Jag har de senaste 15 åren gjort +10 resor till USA och jag har aldrig fått några frågor om mina mediciner (som är många) ...
Updaterad av Conson
för 5 år sedan
Hej.
Vi, föräldrar och en 13-årig tjej, ska flyga till Boston 10 april, stanna några dagar där och sen bila längs kusten till New York.
VI vill gärna få tips på platser värda att besöka och stanna över natt/nätter under resan.
Kanske 2-4 dagar totalt.
Avslutningen blir NY under 4-5 dagar. Sen ...
Updaterad av Jensohlsson
för 6 år sedan
Hej!
Vi åker till New York i sommar och ska sen bila upp till Boston. Önskar tips på mysiga orter att besöka längs med kusten.
/Susanne ... Karin: Hej!
Jag ska till Newport om tre veckor och flyger till Boston, undrar hur jag smidigast tar mig från Boston flygplats till Newport :)
...
Updaterad av Landl
för 7 år sedan
Hej!
Jag funderar på att åka till Boston i augusti. Har hittat ett väldigt bra erbjudande som jag nästan inte kan tacka nej till och jag har alltid velat åka dit.
Vad är era bästa tips för Boston och dess omnejd? Tänker allt från en långweekend till 10/12 dagar. Stannar jag längre vill jag ...
USA
Bonjovii,
24 sep. 2015
Updaterad av Bonjovii
för 8 år sedan
Vi har bokat flyg till Boston 19 juni till 7 juli 2016. Vill nu ha tips och idéer på resrutt. Vi är 2 vuxna och 2 barn (11 och 13år). Vi kommer alltså till Boston, vad bör man se och göra där? Niagarafallen är ett mål på resan men vilken väg tar man dit, över Kanada? Är det något speciellt som ...
USA
Saralinneabergstrom,
10 sep. 2015
Updaterad av Birgere
för 9 år sedan
Jag och en vän ska på weekend tis-sön (5 nätter) i New York, där vi båda varit förut. Vi har båda lite saker att bocka av på listan som vi missat vid tidigare besök, så som Brooklyn, Broadway-musikal mm.
Men så kom jag att tänka på att det inte är så farligt långt med tåg till Boston! Är det ...