Sverige
Larsp777,
13 maj 2015
Updaterad av Jeppereser
för 8 år sedan
Hej! Jag tänkte resa till Stockholm med min sambo runt mitten av juli.
Hon har aldrig varit där och jag endast korta besök.
Skulle vilja bo så man ser vattnet och centralt så man har nära till shopping m.m.
Priset jag hittat är runt 5-6000 för två personer. Det är på hotell Diplomat och ...
Sverige
Snugglas,
8 nov. 2015
Updaterad av Canada2000
för 9 år sedan
hej, är det någon som har bott på grand hotell Stockholm, hur det är att bo där, vi är 2 vuxna och 2 barn som tänkt bo där två nätter för att fira min mans 40-årsdag och vår 10-åriga bröllopsdag. om det är värt pengarna, vill ju överraska. ... Canada2000: Inte bott där men varit där flera ggr och ...
Sverige
Jenniferj,
29 dec. 2014
Updaterad av Peter_parker
för 10 år sedan
Hej! Vilket är det mest prisvärda hotellet i Stockholm? Tänkte att vi skulle ligga kring 1000-1300kr per natt. Men billigare går bra också så länge det inte är hostel :) ... Peter_Parker: Jag har bokat rum genom secrets escapes och hittat pärlor till bra priser! ... Robbowan: Som Hkn skriver... ...
Sverige
Rebeckahanna,
16 aug. 2012
Updaterad av Annl
för 12 år sedan
Hej!
Sitter och letar hotellrum i centrala Stockholm för ett gäng på 6 personer, vi tänker oss en svit eller större familjerum .
Är det någon som vet om detta är möjligt? kan inte hitta något.
MVH
Rebecka ... Jahlvik: Hotell vet jag inte men satsa på att hyra en lägenhet.
Tex. http:// ...
Sverige
Steen89,
24 maj 2010
Updaterad av Robbowan
för 14 år sedan
Hej! Ska snart åka till Stockholm och behöver ett relativt billigt boende för två. Pansionat eller hotell spelar ingen roll..förslag?:)
Tack på förhand!! ... Ellinor: Hej! Kolla gärna in den här artikel: http://www.reseguiden.se/artiklar/bo-billigt-och-bra-i-stockholm-city-944
Där kan du läsa om ...
Sverige
Mrslind,
7 jan. 2010
Updaterad av Marie_s
för 15 år sedan
Söker ett bra hotell nära centralen, gångavstång. De ska vara jättebra frukost. ... Marie_S: Clarion Sign ligger vägg i vägg med centralen och har en underbar brunch på söndagar. Frukosten övriga dagar har jag inte koll på. ... Hkn: Nordic Light Hotel – om du bortser från det lite fåniga ljus- ...