Bort över Jul/Nyår

12 nov. 2008 12:16
Visningar: 553
Hejsan,

Tänkte på detta sätt se om man kunde hitta nån rolig reskamrat för en resa över Jul/Nyår.
Tänkte göra det till ett litet äventyr, antingen vid att boka sista minuten, o då menar jag sista minuten, inte en månad i förväg, eller helt enkelt ta med packning, åka till flygplatsen o se vad som finns i mån av restplatser från charterbolagen.

Kille eller tjej, spelar ingen roll, glatt humör och öppen personlighet är viktigt :)

Jocke
12 nov. 2008 18:39
Låter som en kul idé =) Tyvärr kan jag inte haka på då jag redan bokat en långsemester i Thailand under jul å nyår ;) Ville bara reflektera över din tanke att åka ut till flygplatsen å kolla vilka restplatser som finns: Det är många år sedan nu som man kunde hitta billiga sista minuten platser direkt på flygplatsen innan avgång.Det funkar inte så längre!De platser som finns kvar hittar du som vanligt via nätet,telefon osv,finns inget annat utbud på flygplatserna utöver det! Kanju vara bra att veta så du lika gärna kan hitta resan innan du åker till flygplatsen.
Ha en trevlig resa!
13 nov. 2008 10:23
Tack för tipsen :)

Men av egen erfarenhet av att ha försökt hitta sista minuten tidigare, så har man inte kunnat boka via telefon/nätet om det är mindre än 24 timmar kvar till avgång, hur gör man då?

Jocke
13 nov. 2008 12:19
Oj,det visste jag inte =/ Har själv bokat sista minuten,charter,per telefon på morgonen å åkt på em! kanske olika regler för olika arrangörer då?
13 nov. 2008 12:58
Ja, det är ju möjligt iofs.

Jaja...jag hoppas nån annan är intresserad, som oxo har möjlighet att åka med ;)