Updaterad av Martinau
för 28 veckor sedan
Vilket site eller bolag brukar ni använda er av när ni bokar boende? Söker efter familjevänliga boenden nära stranden och med pool i Vietnam och Filippinerna! ... Martinau: Tusen tack för era tips! ... Keja: Förr bokade jag aldrig i förväg utan hoppades att det skulle lösa sig, vilket det alltid ...
Colombia
Zekk,
13 juli 2016
Updaterad av Zekk
för 8 år sedan
Hejsan!
Jag vet inte om detta är en lämplig fråga men jag vet inte var annars jag skulle vända mig så moderatorn får ta bort mitt inlägg om det är olämpligt.
Saken är den är att jag har en vän i Colombia som jag ska köpa en flygresa hit till Sverige.
Men om jag ska boka via en resesajt här ...
Updaterad av Ap65
för 8 år sedan
Hej!
Ska sommaren 2015 åka till Kalifornien med familjen. Letar flyg. Men vi vill åka till San Fransisco och hem från Las Vegas. Alla söksajter har bara tur o retur inte multistop. Tips??
När i tiden är bäst tid att boka flyg för resa i juli? Man vill ju ha flyget bokat innan man bokar resten. ...
Updaterad av Robbowan
för 9 år sedan
Hej
Sitter och försöker reda ut vilken saijt som är bäst att boka rum på.
Alla åsikter, kloka ord mm är välkommet, det alltså;
- Agoda
- Booking.com
- Hotels.com
Tack:-) ... Robbowan: Få sökmotorer är "unika": Expedia, Hotels.com, Venere etc ägs av Expedia (som dessutom äger Via Travel) ...
USA
Garmonbozia,
31 aug. 2015
Updaterad av Sasv100
för 9 år sedan
Hej,
Jag tittar på flyg till Kalifornien och det visar sig just nu vara billigast via Deltas hemsida. Dock är det KLM och Airfrance som flyger 4 av 5 fligther. På hemresan är det dock Delta som flyger SFO-LAX och därefter AF till CDG.
Innebär detta några problem? Kommer mat och väskor kommer ...
Hong Kong
Parrot,
15 aug. 2015
Updaterad av Parrot
för 9 år sedan
Jag sitter och letar flygbiljetter till Hong Kong och sedan separata biljetter vidare till Filippinerna. Priserna varierar givetvis för exakt samma biljett och jag undrar vilken erfarenhet ni har av att boka flygbiljett via Sembo? Är de seriösa? ... Parrot: Nu har jag bokat resan via Sembo och fick ...