Thailand
Albinae,
20 dec. 2015
Updaterad av Sierra
för 8 år sedan
Hej! Flyger till Thailand imorgon 21/12, landar i Bangkok på tisdag, flyger sedan vidare till Surat Thani på onsdag med Air Asia. Den 7/1 flyger jag sedan vidare från Surat Thani till Kuala Lumpur, även då med Air Asia.
Nu undrar jag om det räcker med att bara uppge bokningsnummer vid incheckning? ...
Thailand
Mpc,
3 dec. 2008
Updaterad av Davidhuddinge
för 15 år sedan
hitta den tråd på thailandfurom
Var skall man hitta biljetter till Thailand??
Jo, det finns några alternativ. För reguljärflyg bör man ringa några resebyråer och leta bland prisagenter på internet. Listen nedan anger ett antal resebyråer som nämnts på forumet - än så länge utan klagomål.
...
Thailand
Ej,
22 okt. 2008
Updaterad av Tubbe
för 16 år sedan
Har någon bokat via Supersavers travel? Är dom OK?Har dom bra hotell i Bangkok,rekomendera gärna något.
Tack EJ
... Ej: Tack för svaren.Det är det här som är så kanon bra med reseguiden,man får genast svar på frågor.
Tack alla ni som svarar.
Mvh Ej ... Brigitta: Har bokat flyg med dem och det ...
Updaterad av Nalle47
för 10 år sedan
Varning för hur SuperSaver Travel får dig att köpa ett servicepaket för 99 kr som du inte kan utnyttja. De säger att detta kan hjälpa dig att boka sittplats, men det kan det inte. Vi fick vända oss till flygbolaget och betala särskilt för platsreservationen. På Norwegian var det dessutom krångligt ...
Updaterad av Jatsee
för 12 år sedan
Jag har bokat en flygstol med AOB Travel. Efter bokningen av flygbiljett så har jag fått ett nytt pass. Och behöver därför ändra passnumret.
Är det någon som kommer ihåg om man skrev in passnumret hos denna reseagentur? Eftersom de tar extra betalt för att svara på frågor så har jag försökt ta ...
Frankrike
Evaber,
20 apr. 2012
Updaterad av Monne99
för 12 år sedan
Hej!
Åker till Paris med familjen i slutet av maj. Är det bra att boka biljetter samt transfer till Euro-Disney hemifrån eller fungerar det bra att köpa biljetter på plats?
Mvh ... Annl: Har inte varit där men på Disney World i Orlando och då bokade vi hemifrån i förväg.
Rent generellt tycker ...