Updaterad av Brycecanyon
för 3 år sedan
Vi planerar en resa med familjen till Florida i juli 2022. Ja, mitt i sommaren, för det är tyvärr vårat enda alternativ just nu. Jag velar fram och tillbaka när det är bäst att boka flygbiljetter. Just nu ligger det ute biljetter som är ok i pris mellan Stockholm-Miami, men jag har förstått att det ...
Thailand
Mpc,
3 dec. 2008
Updaterad av Davidhuddinge
för 15 år sedan
hitta den tråd på thailandfurom
Var skall man hitta biljetter till Thailand??
Jo, det finns några alternativ. För reguljärflyg bör man ringa några resebyråer och leta bland prisagenter på internet. Listen nedan anger ett antal resebyråer som nämnts på forumet - än så länge utan klagomål.
...
Thailand
Evaatos,
10 sep. 2015
Updaterad av Leggew
för 9 år sedan
Blir stressad....planerar resa till Thailand i december. Vi är tre personer som tänker åka från Göteborg.
Har kollat momondo dom senaste två veckorna och priserna har bara stigit!
Nån som vet om dom kommer bli dyrare och dyrare framöver eller om dom kan sjunka igen? / gillar inte att ha is i ...
Hong Kong
Parrot,
15 aug. 2015
Updaterad av Parrot
för 9 år sedan
Jag sitter och letar flygbiljetter till Hong Kong och sedan separata biljetter vidare till Filippinerna. Priserna varierar givetvis för exakt samma biljett och jag undrar vilken erfarenhet ni har av att boka flygbiljett via Sembo? Är de seriösa? ... Parrot: Nu har jag bokat resan via Sembo och fick ...
Updaterad av Erc
för 13 år sedan
Ni som har erfarenhet, blir det billigare att boka på hyrbil tillsammans med flygbiljetten eller är det ungefär samma om man bokar separat? ... Jica: Hej, kommer till Miami 13, hem 28, jepp åker reguljär. ... Annl: Hej igen,
Erc, jag håller inte med dig vad gäller ditt påstående om att Avis ...
Afrika
Monajlif,
9 jan. 2020
Updaterad av Bibby
för 4 år sedan
Hjälp..törs vi flyga med QATAR via Doha till Johannesburg ? Dom har ju inte ändrat sin flygrutt över Iran o Irak..Funderar på att avboka eller boka andra biljetter...Hemresan går via Dubai, inget bättre där heller ?? ... Silverfang: Ja, självklart är det inte några problem att överflyga länderna på ...