Italien
Friss,
14 apr. 2019
Updaterad av Friss
för 5 år sedan
Hej!! Är ett gång tjejer som ska till Comosjön i slutet på september. Har läst mycket om var man ska bo, men svårt att bestämma oss. Först var vi inne på Como city, men det är det inte många som rekommenderar. Bellagio gillar många (trots lite turistigt), Verenna verkar mysigt, men kanske lite dött ...
Italien
Annaagneta,
15 feb. 2016
Updaterad av Valpolicella
för 5 år sedan
Är det någon som känner till Hoteling.com eller Booked.net?
Dom har väldigt bra och billiga priser på hotell om man jämför med Hotels.com och Booking.com t ex. Är det lurendrejeri? ... Valpolicella: >Citerat från Rutger123:
>Hej!
>Jag skulle precis boka hotell. Fick ett fantastiskt erbjudande.
...
Italien
Gunillad,
4 dec. 2016
Updaterad av Evas-restips
för 5 år sedan
Frågade här för ett tag sen om en kombinationsresa till Italien. Venedig och vad mer?
Nu har vi bestämt oss och bokat flyg. Det blir 8 dagar i slutet av juni till dels Venedig alltså och även Garda-sjön.
Min fråga är nu vilken ort vid Garda-sjön vi ska välja att bo i.
Det vi är ute efter är en ...
Italien
Toande,
27 aug. 2018
Updaterad av Annlouise40
för 6 år sedan
var e bra o bo i rom om man vill ha nära till de mesta o nära till tunnelbana tips på hotel el annat ... Annlouise40: Vi bodde på Martis Palace senast och gillade det väldigt mycket: http://www.stadtillstrand.se/2018/05/14/hotellrecension-martis-palace-hotel-i-rom/ ... Gunillad: Beror ju lite på ...
Italien
Malinage,
22 juli 2017
Updaterad av Malinage
för 7 år sedan
Jag och min sambo funderar på att bila en sväng i italien och behöver verkligen hjälp med att hitta en trevlig rutt.
Det vi tänkt är en resa på en vecka till 10 dagar med start i kanske bergamo. Det jag kikade på var att åka till de stora städerna som verona, bologna, parma, venedig, men det vi ...
Italien
Vigren,
18 apr. 2017
Updaterad av Vigren
för 7 år sedan
The Building har hittat ett hotel???
Verkar fint,tacksam hjälp om någon bott där eller närheten!!
Verkar enkelt gå sevärdigheter oxå även om en bit!!
TACK ... Vigren: En fråga till
Någon som bokat på amona.com?
Är det seriöst?funkar bra?
Var bäst pris där
Tack😊 ... Vigren: Tack men som skrev ...