Turkiet
Mannika,
10 nov. 2012
Updaterad av Ohka_3
för 1 år sedan
Hej,
hoppas någon kan hjälpa.
Tänte åka till Istanbul slutet på april och bo på Mystic hotel.
Promenadavstånd till Blå mosken, stora basaren enl hotels.com
Någon som bott där? Avstånd till flygplats(IST)?
Ska man välja att flyga till denna flygplats?
Åker med Turkish airlines och med barn, ...
Turkiet
Ulleb,
23 apr. 2018
Updaterad av Luisdasilva
för 6 år sedan
Vill gärna ha kontakt med någon som har lägenhet i Turkiet. Vi har en del frågor som jag hoppas ni kan svara på :) Har redan träffat mäklare på plats och tittat på ett antal lägenheter utan att bestämt oss .. Så vi lär åka igen för att hitta vad vi letar efter! Hoppas på ngn här vill ge oss lite ...
Turkiet
Travelpete,
25 okt. 2014
Updaterad av C9o6yv
för 7 år sedan
Hej på er!
Jag, min sambo och två barn är sugna på att köpa boende i Alanya. Vi har varit där flera år i rad nu och stormtrivs. Men vad ska vi tänka på? Kan någon tipsa om en bra mäklare? Är det någon med erfarenhet som kan hjälpa oss att kringgå de största fällorna?
Tack på förhand och ha ...
Turkiet
Olamgo,
29 nov. 2015
Updaterad av Braboende
för 8 år sedan
Vi har bokat resa till Didim i början av december för att slutföra ett lägenhetsköp. Vi gillar verkligen Didim och tror att det är en bra investering. Efter den senaste tidens händelser är vi mycket tveksamma, vet inte om vi törs åka dit än mindre att köpa en bostad. Vi vore tacksamma för råd, har ...
Turkiet
Rebecka1994,
9 mars 2016
Updaterad av Rebecka1994
för 8 år sedan
Tänkte kolla om det var någon som har eller känner någon med lägenhet i Alanya som man hade kunnat hyra billigt av under juli och augusti?
Tips uppskattas, mvh Rebecka ... Rebecka1994: Hejsan Johanna ! Har du Facebook så hade vi kunnat skriva där? ☺️ ... Johannameddan: Hejsan Rebecka!
Söker du ...
Turkiet
Macke64,
12 maj 2015
Updaterad av Worldofmarie
för 9 år sedan
Hej
Jag hade information om att det var 3 månaders giltighetstid som gällde. Problemet är att jag i går var på Værnes, Trondheim, för att flyga med min flickvän och hennes två barn. Jag checkade in, blev visserligen upplyst om att mitt pass går ut i september. Medan vi satt och väntade på boarding ...