Boende Phuket Thailand

Av Fozzie
28 jan. 2007 14:55
Visningar: 148
Hej,
Jag har varit i Thailand ett antal ggr och har då bott i Karon på Karon Cafe och Welcome Inn. Den här gången åker frugan med och nu så har vi lyxat till det ordentligt (tror vi), vi skall nu bo på Phuket Hilton Arcadia och jag undrar om någon där ute har bott där? Skulle vara kul att få lite recensioner om detta. Hoteller ligger mellan Karon och Kata.
Staffan
Av Wivie
28 jan. 2007 16:50
Hej Staffan.Det är skillnad på Hilton och Karon Cafe,men det visste du innan.Jag och min familj bodde där dec.2004.Jag har aldrig bott lyxigare och kommer nog inte att bo så fint någon mer gång.
Hotellet har en service som inte finns nån annanstans.Rummen är suveränt stora,stor fin balkong.Poolområdet är stort och underbart med rutschbana och vattenfall.Frukostbuffén,där fanns allt,där saknades inget.Stora handdukar till poolen och stranden.Personalen helt otrolig.från vakten i parken till flickorna som hade hand om städet.Det finns en vakt på gatan som stoppar trafiken så du kan gå till stranden.
Detta kallar jag lyx på hög nivå.
Jag trot att Du och Frun får en helt underbar tid på Hilton Hotel. Kram på Er. / Mvh wivie
Av Fozzie
28 jan. 2007 17:18
Hej Wivie,
Tack för ditt svar, jag misstänkte detta om standarden. Är det så fint så att man har dress-code till middag m.m. Är det dans där någon kväll? Jag älskar nämligen att bugga.

Hälsningar
Staffan
Av Wivie
28 jan. 2007 17:55
Hej igen Staffan.Jag tror inte att någon åt på restaurangen på kvällen i kortbyxor,men inte uppklädd till tänderna ändå.Bara hyfsad klädsel.Dans vet jag inget om,men det är liveuppträde varje kväll av tre jätte trevliga flickor i foaljen (vid baren).Det är bara att bjuda upp frun till en bugg.Jag kommer gärna och dansar med Er.Ha det bra.
/wivie