Vietnam
Alexander_e_b,
27 jan. 2018
Updaterad av Alexander_e_b
för 5 år sedan
Någon som kan tipsa om bra boende med pool (Gärna nära stranden). Gärna nära många restauranger (strandrestauranger) som man lätt kan gå till från hotellet. Mest så man slipper ta taxi var dag.
Bör passa en familj (9, 37 & 40 år) ... Alexander_E_B: Har man inget emot att bo utanför huvudstråket så ...
Vietnam
Allanball,
18 juli 2018
Updaterad av Hille2
för 6 år sedan
Hej!
Tar väldigt gärna emot tips på hotell 31/12-2/1 (över nyår 18/19) i Saigon och om någon av er bäst vet hur man bokar flyg från Ho Chi Minh till Phu Quoc tar jag tacksamt emot tips 😃 även gällande detta. Tack på förhand! Charlotte ... Hille2: >Citerat från Jokkke:
>>Citerat från Allanball:
> ...
Vietnam
Jokkke,
2 okt. 2017
Updaterad av Jokkke
för 6 år sedan
Hej! Jag har bestämt mig att resa till Vietnam i 2 veckor i början av 2018 och har ett par frågor om dom här två resemålen.
Hur många dagar på respektive ställe?
Vilka är de bästa hotellen i Ho chi Minh och Phu quoc?
Är det något ställe man bör undvika?
Vill helst ha hotell med pool i Ho ...
Vietnam
Rajjejosefsson,
3 nov. 2014
Updaterad av Piam
för 9 år sedan
Ska iväg till vietnam i januari så undrar om någon har något boende att rekommendera på följande platser? :) ... Piam: Hej! Om ni är tillbaka från Ho Chi Minh... Var bodde ni och var i nöjda? Hotell med pool? Vi har 2 barn med oss i ålder 10 + 12.
... Rajjejosefsson: >Citerat från Louhellgren:
> ...
Vietnam
Jokkke,
10 okt. 2017
Updaterad av Wanderlust
för 7 år sedan
Hej! Jag söker ett rent och fräsch bungalow på Phu Quoc nära stranden och nattmarknaden. Bomba gärna förslag! ... Wanderlust: Mai Spa resort (80 -100 usd per natt) / Hoa Nhat Lan Bungalow (30 -35 Usd per natt) kan det vara...
Cassia cottage, Richie Beach resort... lite lyx!
Mango Bay resort, ...
Vietnam
Stalje,
5 dec. 2016
Updaterad av Stalje
för 7 år sedan
Hej,
Planerar att resa till Phu Quoc nästa år med 4 småbarn 10-1 år. Tänkte stanna ca1 månad. Behöver ett boende där alla ryms i samma lgh/bungalow totalt 6 pers och är nära stranden och har pool. Någon som har tips på fräscht ställe i hyfsad prisklass.
Mvh Peter
... Stalje: Hej,
Vi hade ...