Thailand
Maattiaso,
6 sep. 2016
Updaterad av Maattiaso
för 7 år sedan
Som rubriken lyder är vi på jakt efter era rekommendationer på boende på dessa ställena.
Vi är två par som kommer göra en backpackerresa i vinter genom Thailand och är ute efter hyfsat billiga boende med bungalow, men ändå bra standard med frukost osv.
Ställena vi har tänkt är Koh Samui, Koh ...
Thailand
Hippa,
20 nov. 2012
Updaterad av Maryo
för 11 år sedan
Befinner mig just nu på Koh Lanta. Tänkte åka vidare till Phi Phi Island om några dagar. Undrar om någon har tips på vart på Phi Phi det är bäst att vara, dvs vilken strand och vill gärna ha tips på något bra boende.
Tack :) ... Muangthai: Hej!
Banyan Villa är ett rätt mysigt boende mitt i ...
Thailand
Moth63,
5 feb. 2012
Updaterad av Sos08
för 12 år sedan
Hej alla befinner mig på Phi Phi Island och timingen kunde ju inte vara bättre med tanke på vädret hemma, så en hel månad på olika öer känns helt perfekt :-)
Bor på Phi Phi Hotell helt ok, de har inget wifi och frukosten är sådär tycker jag, men annars helt ok
Tips på bra mat här, det finns ...
Thailand
Cina36,
25 jan. 2012
Updaterad av Muangthai
för 12 år sedan
Hejsan!
Vi är en stor familj på 6 personer som letar någonstans att bo!! jag vet av erfarenhet att boendepriserna inte stämmer på nätet utan är billigare på plats. är det någon som har tips om billigt mysigt boende och helst pool (om det är vågit är det bra)
Vi vill hellst bo i hop men kan ...
Thailand
0630,
14 nov. 2010
Updaterad av Stoffs
för 13 år sedan
Hej! Åker från Samui till Phi Phi i mars. Någon av er som kan rekommendera ett bra boende där? ... Stoffs: >Citerat från yuzu:
>Jag fick inställningen att det är bättre att bo på fastlandet t.ex i Ao Nang och därifrån åka på båtutflykt till Koh Phi Phi, istället för att bo där. Dels för att det är ...
Thailand
Dromresan,
6 apr. 2010
Updaterad av Muangthai
för 14 år sedan
Någon som har tips på bra hotell/bungalow till bra pris på phi phi??
... Resemaja: Phi phi inn, billigt och bra mitt i "byn" ... Travelfun: Vi bodde på Phi Phi hotel, efter Tsunamin var det det som var bäst bevarat. Vi var riktigt nöjda :-) ... Muangthai: >Citerat från dromresan:
>Tack, Jag ska ...