Thailand
Maattiaso,
6 sep. 2016
Updaterad av Maattiaso
för 8 år sedan
Som rubriken lyder är vi på jakt efter era rekommendationer på boende på dessa ställena.
Vi är två par som kommer göra en backpackerresa i vinter genom Thailand och är ute efter hyfsat billiga boende med bungalow, men ändå bra standard med frukost osv.
Ställena vi har tänkt är Koh Samui, Koh ...
Thailand
Ramanagaram,
10 juli 2016
Updaterad av Backpackerabbe
för 8 år sedan
Hej! Vi är en familj (2 vuxna och 2 "barn", 16 och 22 år) som planerar att spendera 6-7 nätter på Koh Tao i början av januari 2017. Vi söker tips på boende. Vi är inte intresserade av party men vi vill inte heller bo på en helt öde strand utan restauranger eller liknande. Viktigt för oss är bra ...
Thailand
Fenja,
23 apr. 2016
för 8 år sedan
Jag, min man och vår 5 år dotter ska resa till Koh samui, Koh phangan och Koh Tao nästa vinter. Som planen ser ut kommer vi ev besöka Koh phangan under full moon partyt men bo på Salad beach, hur är läget där då?
Sen skulle vi också vara jätte tacksamma för tips gällande barnvänligt boende på ...
Thailand
Sraa91,
23 juli 2015
för 9 år sedan
Hej hej!
Jag och två vänner ska åka till Thailand i vinter, vi tänker vara på Koh Phangan när Full Moon Party är på nyår.
Det jag undrar är om man behöver förköpa biljetter till det? Har tittat runt lite men hittar inget konkret.
Undrar även om någon har tips på bra men inte så dyrt boende ...
Thailand
Monki66,
22 juli 2015
Updaterad av Zahide
för 9 år sedan
Hej!
Har läst många trådar här om Koh Tao, men inte riktigt fått svar på vår undran, inget som är riktigt färskt i nutid iaf.
Vi åker för första ggn till öarna Samui, Koh Phangan och Koh Tao i Februari 2016, och tänkte oss 1 v på Tao.
Vilken hotell rekommenderas på Koh Tao till ett par 40+, ...
Thailand
Bobbelobbe,
3 aug. 2014
Updaterad av Ambulanssystern
för 10 år sedan
Hallå alla globetrotters..
Vi är en familj på 2 vuxna och 3 tjejer på 10 12 och 13 år som åker till öarna under perioden 20 januari 17 februari (2015)
och skulle hemskt gärna vilja ha bra tips på billiga boenden, lägenheter eller bungalows.
Jag vet att man kan hitta billiga boenden men ...