Boende på Koh Lanta
Vi söker efter boende på Klong Ning stranden, har tittat på Clean Beach Resort är det någon som bott där nyligen?
Är även tacksam för tips på boende på Long Beach stranden.
Vi har tänkt att ta en tur till Koh Ngai, har läst att det kan vara problem att bada vid lågvatten.
Stämmer detta?
Tacksam för alla tips.
Vi har tänkt att ta en tur till Koh Ngai, har läst att det kan vara problem att bada vid lågvatten.
Stämmer detta?
Tacksam för alla tips.
Svaret är borttagen på grund av brott mot Reseguidens användarvillkor
Vi har bott på Nakara Long Beach i tre år i rad i standard bungalows. Perfekt läge mitt på Long Beach. Resrouten börjar bli lite sliten men poolområdet är bra samt frukosten. Kan varmt rekommendera detta ställe. Kolla även på Lanta casurina. Det ser också väldigt fint ut. Har dock aldrig bott där själv. Lycka till
Citerat från svensken:
Vi söker efter boende på Klong Ning stranden, har tittat på Clean Beach Resort är det någon som bott där nyligen?
Stämmer detta?
Tacksam för alla tips.
När det gäller Koh Ngai är det badskor som gäller när det är ebb. Dock är det helt ok i den södra delen av stranden.Vi söker efter boende på Klong Ning stranden, har tittat på Clean Beach Resort är det någon som bott där nyligen?
Stämmer detta?
Tacksam för alla tips.
Seastone
Kolla in det här stället, kanske kan vara nåt.
Själv tyckte jag och familjen att det var jättefint och inte överdrivet dyrt heller om man ser till läge och standard:
http://www.lantaparadisebeachresort.com/index.html
Själv tyckte jag och familjen att det var jättefint och inte överdrivet dyrt heller om man ser till läge och standard:
http://www.lantaparadisebeachresort.com/index.html
Jag och min mamma bodde där första gången för 6 vintrar sedan och mamma och hennes man har återkommit varje år sen dess.
Vi åker dit i 3 veckor i januari :)
Bra hotell! :)
Vi åker dit i 3 veckor i januari :)
Bra hotell! :)
Har bott 2 år i rad på Nice Beach Resort på Klong Nin. Ligger på rätt sida av vägen nära havet, har pool, billigt boende samt mycket bra mat (både thai och indiskt). Ska dit igen över nyår.
När det gäller Long Beach har jag inte bott där utan endast vandrat efter stranden. Vill man ha en egen strand kan jag rekommendera Relax Bay Resort just söder om Long Beach, bott där 2 gånger. Har aldrig sett en strandförsäljare där...
När det gäller Long Beach har jag inte bott där utan endast vandrat efter stranden. Vill man ha en egen strand kan jag rekommendera Relax Bay Resort just söder om Long Beach, bott där 2 gånger. Har aldrig sett en strandförsäljare där...