Mexiko
Lansmans,
17 feb. 2016
Updaterad av Nins
för 8 år sedan
Hej på er!
Jag och sambon åker till Mexico i början av mars och kommer vara där två veckor. Vi har tänkt börja i Tulum, för att sedan fortsätta till Isla Holbox och avsluta med Isla Mujeres.
Är ute efter fina stränder, bra snorkling och så lite turister som möjligt. Tycker ni man borde besöka ...
Mexiko
Minnas,
1 feb. 2015
Updaterad av 1bjornis
för 9 år sedan
Hej,
Vi ska åka till Tulum ganska snart och funderar på om det går att ligga på hotellens stränder dvs på deras stolar om man inte bor på just det hotellet.
Vi bokade härom dagen och i princip alla hotell på stränderna är fullbokade tyvärr.
Tack för hjälpen! ... 1bjornis: Det brukar går bra ...
Mexiko
Cathrinen,
21 mars 2013
Updaterad av Maka67
för 11 år sedan
Vi är två kompisar som planerar en två veckors semester i Mexico över nyår 2013/2014 och nu behöver vi tips på vilka hotell som är mysiga?
Vi vill ha lugn och ro men inte helt ute på landet och hemskt gärna väldigt strandnära. Vi planerar att beställa all inclusive så det är ett plus om hotellen ...
Mexiko
Sjoberga,
18 nov. 2010
Updaterad av Andersochmaggan
för 13 år sedan
Är det någon som har ett bra tips på boende i tulum nära stranden. ... Mondiano: Min absoluta favorit i Tulum är Copal. Inget riktigt hotell, däremot ett antal "cabañas" spridda över ett stort område längs kusten. Du kan förvänta dig ett boende nära naturen, en skön säng, eget badrum, några meter ...
Mexiko
Lovelin,
12 jan. 2008
Updaterad av Emmaf
för 16 år sedan
Åker dit den 21 januari 2008 o har en hotell natt med i flygbiljetten men sen vill jag till mer ensliga stränder, bor gärna enkelt på stranden. Ska dyka en del oxå om nån har tips på divesiter så blir jag glad!
Tack! ... Emmaf: Hej Lovelin!
I Tulum kan man bo på stranden i ett tält. Jag vet ...
Mexiko
Marikatrin,
7 sep. 2006
Updaterad av Davoodo
för 18 år sedan
Jag ska åka till Mexico fr 15/12 -15/1 med mina två barn, 3 och 16 år. Jag skulle vilja ha tips om boende. Det bästa vore att hyra något sammanhängande för den perioden, sedan kan man göra avstickare men att ändå ha något och slippa dra runt på alla prylar. Vi har inte bestämt riktigt vart vi ska ...