Updaterad av Zodezo
för 10 år sedan
Letar boende för familj med 3 barn (6,10 och 12 år).
Gärna hotell med 2 rum dvs som svit.
I första hand tänkte vi Fort Lauderdale (är väl mer passande än Miami för barn familj?)
Vi vill ha en bra strand och gärna trevliga restauranger så man kan gå ut och äta på kvällen.
Gärna lite finare ...
USA
Annber76,
25 maj 2014
Updaterad av Nisse524
för 10 år sedan
Hej!
Vi ska vara i Fort Lauderdale i 3 veckor i sommar och vill gärna ha tips på vad vi bör se och göra. Barnen är 9, 9 och 11 år. Funderar även på att åka till Orlando 2-3 dagar och då undrar jag om man bör boka boende här hemma eller på plats. Passar även på att fråga om någon har erfarenheter ...
USA
Magnolian,
6 jan. 2008
Updaterad av Dino6
för 16 år sedan
Åker till USA i mars med mina två barn, 15 och 17 år.
Efter 3 dagar i New York ska vi till Fort Lauderdale för att därefter 4 dagar ta en kryssning i Karribien (med Royal Carribean).
Har någon en rekommendation på ett lämpligt och prisvärt hotell i Fort Lauderdale? ... Annli152: Hej,
jag ska ...
USA
Bankiren,
13 sep. 2014
Updaterad av Florida70
för 10 år sedan
Hej! Håller på att titta på hotell i Fort Lauderdale. Är det något som bott på eller vet något om Castle by the see? Andra tips mottages tacksamt.
Vi är en familj med två tonåringar. ... Florida70: Mitt förslag är att hyra ett hus, blir billigare och mysigare än att bo på hotell. ... Gevalia: ...
USA
Robbananselmo,
16 feb. 2014
Updaterad av Floridanu
för 10 år sedan
Hej
Vi är två vuxna med ett barn 2,5 år som skall resa till Fort Launderdale två veckor i april.
Skulle gärna vilja ha lite hjälp av er som varit i FL tidigare.
Vi har blivit rekommenderade av resebyrån att boka ett hotell som heter.
B Ocean i Fort Launderdale. >> sv.hotels.com/ ...
USA
Tompa_p,
24 sep. 2007
Updaterad av Dino6
för 17 år sedan
Hejsan,
Skall åka till Florida i slutet av november 10dagar.
Vi skall bl.a. vara i Orlando, Tampa och Ft Lauderdale.
Vi är 4 vuxna och 1 barn 6år.
Jag undrar om någon har bra tips på hotel i eller i närheten av Ft Lauderdale, skall stanna där 2 nätter?
Är det någon som hört om Premiere Hotel, ...