Gambia
Inasolo,
4 jan. 2009
Updaterad av Charina
för 15 år sedan
hej,tänker åka till gambia vill boka hotel själv men kan inte hitta nån hemsida. något tips? ... Charina: "men kan inte hitta nån hemsida"............................?!
Googla! Inte svårt alls..... Du kanske skulle ta o prova? Slå in "hotels in gambia"
Hittade en jättebra sida, nästan överst på ...
Gambia
____sara,
11 juli 2008
Updaterad av Klara_maria
för 6 år sedan
Jag satt mig ner igår och kikade runt på lite resor och jag blev väldigt sugen på att ta en resa till Gambia, Banjul på Bakotu Hotel & Apt.
Isåfall bär det av i december/januari under 8 dagar, är det för kort tid att vara där? Såg att resetiden var 9 timmar och det är väl på gränsen till att man ...
Gambia
Reslustkvinna,
21 okt. 2015
Updaterad av Alexxx
för 8 år sedan
Hej,
finns inga nyare trådar om Gambia och jag skulle vilja höra lite vad ni tycker om landet, var man ska bo, finns nåt att se/göra utom att sola/bad, maten, äta på restauranger mm.
Har hört lite blandat tidigare och vill höra hur läget är nu 2015.
Tacksam för dina tips och råd. ... Alexxx: ...
Gambia
Robzon,
5 mars 2011
Updaterad av Canada2000
för 9 år sedan
Vi var i Gambia för första gången nu i februari och tänkte dela med oss av lite lärdomar.
Hotellet:
Vi bodde på Sun Beach Hotel vid Cape Point, Bakau. Ett ganska litet hotell med bra grundstandard. Lite slitet, men inget som störde mig. Personalen var hygglig och läget måste vara bland det bästa ...
Gambia
Anniak,
2 maj 2007
Updaterad av Clion
för 10 år sedan
Nu är det bokat. En vecka i Gambia på höstlovet. Bor på Sunset Beach Hotell. Någon som bott där och vet hur det är? Andra bra tips om Gambia mottages tacksamt!
/Annika
... Clion: Jag åker ner den 5 dec till 30 mars ... Penta: Hej!
Har varit i Gambia för jättelängesedan 25 år sedan14 dagar, ...
Gambia
Emelie2,
23 jan. 2013
Updaterad av Flyingnurse
för 11 år sedan
Hej,
Tänkte åka till Gambia i mitten på mars med min sambo.
Har redan läst massor men vill ändå fråga:
Vilka stränder är de bästa tycker ni? och vilken "ort" är trevligast att bo i?
Vill försöka välja ett hotell med så bra läge som möjligt även om det sedan är enkelt att ta dagsturer... :)
...