Sverige
Reslustkvinna,
31 mars 2009
Updaterad av Reslustkvinna
för 15 år sedan
Nån som vet om man kan hyra en stuga i Abisko för ett par nätter ?
Tar gärna tips på vad man bör se och göra runt Kiruna och Abisko i mitten av juni.
... Reslustkvinna: Tack alla för era tips. Vi hade en underbar långweekend i Abisko o Kiruna under midsommar, vi hade enorm tur med vädret, sol ...
Sverige
Barabrittiskt,
30 sep. 2015
Updaterad av Barabrittiskt
för 8 år sedan
Har någon bra tips på trevliga ställen för nyårsfirande - gärna norrut?
Vi har inte bil så det måste gå att nå med buss/tåg och gärna vara enkelt att ta sig till grannorten om det är en liten lugn by och man stannar några dagar och vill se sig omkring.
Förra året testade vi Tällberg som var ...
Sverige
Windy89,
16 juli 2019
Updaterad av Gunillad
för 5 år sedan
Hej!
Jag och min sambo planerar en roadtrip från Stockholm till Lofoten och tillbaka nu i augusti. Vi har lagt upp det så att vi tänker åka Sthlm - > Umeå -> Luleå -> Abisko -> Narvik -> Lofoten -> Jokkmokk -> Östersund
Vi skulle vilja ha tips på alternativa (finare) vägare att åka, ...
Sverige
Yuphin,
5 apr. 2018
Updaterad av Yuphin
för 6 år sedan
Ser att SPA hotellet Ronneby Brunn har en hel del bra sommarerbjudande, bl.a. 4 dagar med 20% rabatt om man bokar innan sista maj.
MEN. Jag börjar läsa recensionerna på Tripadvisor och det finns ju så många negativa omdömen av detta hotellet. Slitet, oengagerad personal, urusel mat etc.
Stämmer ...
Sverige
Yuphin,
31 jan. 2018
Updaterad av Marulk
för 6 år sedan
Kanske stora krav men funderar på Skåne till sommaren och letar boende med strandläge och helst pool. Har inte koll på Skånes stränder men vet att det finns flera fina stränder i nivå med Tofta eller Sudersand på Gotland. Vi är 2 vuxna och 1 eller 2 tonåringar som ska resa. ... Gladapatrik: Kul ...
Sverige
Larsp777,
13 maj 2015
Updaterad av Jeppereser
för 7 år sedan
Hej! Jag tänkte resa till Stockholm med min sambo runt mitten av juli.
Hon har aldrig varit där och jag endast korta besök.
Skulle vilja bo så man ser vattnet och centralt så man har nära till shopping m.m.
Priset jag hittat är runt 5-6000 för två personer. Det är på hotell Diplomat och ...