Indonesien
Nordensol,
27 aug. 2011
Updaterad av M_olsson
för 6 år sedan
Min man och jag funderar på att resa till Bali i jan-feb -12 : vi är galna i dykning och undrar om det är någon som har bra tipsom dykning där.
Och hur ser prisnivån ut rent allmänt för boende , mat mm. Vi reser enkelt (ej Charter) och bor gärna på motell eller backpacker ställen. Vi har tidigare ...
Indonesien
Mallemalin,
26 dec. 2016
Updaterad av Satlanotravel
för 7 år sedan
Hej!
Vi är 4 kompisar (40åringar) som planerar att åka till Bali i april. Vi tänkte bo i/nära Kuta. Har ni några grymma hotell att rekommendera? Vi gillar att ha nära till allt, beachen såklart och staden - men vi vill inte bo för spartanskt eller mitt i partyt...
Dessutom: vi gillar att snorkla, ...
Indonesien
Chrivi,
14 sep. 2016
Updaterad av Halfalive
för 8 år sedan
Vi ska till Bali lomboc och giliöarna i januari vi börjar med giliöarna och lomboc avslutar på bali 1 v nu undrar jag vart är det bäst att bo på bali har förstått att det är mycket lågvatten vi gillar att bada.
tackar på förhand ... Halfalive: Är ni många kan jag verkligen rekomendera jimbaran ...
Indonesien
Johannarenebaoui,
15 juni 2015
Updaterad av Jeppereser
för 9 år sedan
Hej!
Vi är två tjejer som ska förbi bali i 2-3 veckor i augusti innan vi åker till Australien.
Vi skulle vilja ha alla möjliga tips om trevliga ställen att bo på?
Vad får man inte missa?
Vi vill gärna dyka, någon som har tips om bra padi dykcentren? Vart finns de bästa dyken?
Jätteglada över ...
Indonesien
Annassnapshots,
3 jan. 2015
Updaterad av Elinru
för 9 år sedan
Har i 7år drömt om att åka till Bali. Funderar att åka i början på September i ca 11 dagar eller kanske början på Oktober, är det någon som har varit där då och vet hur vädret och så är.
Har fastnat lite för Hotel Santika Siligita Nusa Dua, eller Seminyak har inte varit på Bali tidigare så undrar ...
Indonesien
Maval,
30 jan. 2015
Updaterad av Jeppereser
för 9 år sedan
Härligt då var resan till Bali bokad. Nu är det bara att leta boende. Någon som bott i Denpasar? Eller ska man ta sig därifrån så fort som möjligt? Läste att någon bokat i Sanur, som ligger nära Denpasar. Några tips om boende? Vi vill inte bo alltför primitivt men det behöver inte vara lyx heller. ...