Updaterad av Stieri
för 1 år sedan
Hej
Har bokat om från Sopot till Gdansk .Tar gärna emot tips på fyrstjärnigt hotell som ligger centralt .
Tack för svar
Hälsningar
Katarina ... Stieri: Vill man komma billigt undan i forna Öststaterna, så blir det längre ner, Slovakien, Rumänien och Bulgarien, Ungern som det var väldigt ...
Spanien
Rafi_1,
17 aug. 2021
Updaterad av Rafi_1
för 3 år sedan
Var i Spanien ska jag köpa bostad? Alicante, Torrevieja eller Valencia?
jag giller mat så jag vill bo på ett ställe med massa restauranger och mat varor hehe
Jag tänkte att den ska vara bara semesterhus och kanske i framtiden flytta dit.
Jag är 35år.
mvh
Raffe ... Rafi_1: >Citerat från ...
Grekland
Varenne,
13 juni 2021
Updaterad av Sivan65
för 3 år sedan
Tips på hotell i centrum av Parga?? ... Sivan65: Lemon tree, en liten bit upp i backen. En liten lummig och grön oas. Vi trivdes jättebra där. ... Zoega: Om man har samma prioriteringar som mig, billigt, centralt, fräscht, då tycker jag Jiovannis är perfekt. Bodde där förra gången och har bokat ...
Ukraina
Annchristin9,
7 feb. 2019
Updaterad av Backpackerabbe
för 4 år sedan
Hej,
I vår reser jag till Kiev, och jag undrar vilket område som är trevligast att bo , nära bussar och metro?Skall även ta snabbtåg till Odessa.
Ev tips emottages tacksamt:)
... Backpackerabbe: Besök " Arena City " kvällstid om ni är ett gäng killar. Där finns det ni vill ha.
Jag var i ...
Europa
Smaragden,
20 jan. 2020
Updaterad av Smaragden
för 4 år sedan
Hejsan!
Åker till Paris i vår och tänkte hyra lägenhet.
Vilka sidor rekomenderar ni som hyrt lägenhet innan?
Känner mej osäker på Airnb, tänk omman blir avbokad och står utan boende...
Någon som har några,romiga tips förutomde vanliga turistattraktionerna. Gärna någon aktivitet där man gör ...
Storbritannien
Risper,
24 okt. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Hej.
Min fru och hennes systrar, med barn åkte till London idag.
Väl framme vid hotellet, så visar det sig att hotellet är igenbommat och ett anslag på dörren meddelar att hotellet gått i konkurs.
De har inte fått något meddelande om detta, så där stod dom mitt i London, i ösregnet.
De hittade ...