Storbritannien
Tessiebobo,
12 nov. 2012
Updaterad av Jossan82
för 12 år sedan
Hej!
Åker med Ryan Air till Stansted. Var i London för ett par veckor, Oxford, Cambridge, Brighton så inget där.
Kan någon tipsa om något annat ställe som ligger högst 3-4 timmar från Stansted ?
Hälsningar
Anita ... Jossan82: Hej,
Vill man se den engelska landsbygden och fina städer, kan ...
Storbritannien
Risper,
24 okt. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Hej.
Min fru och hennes systrar, med barn åkte till London idag.
Väl framme vid hotellet, så visar det sig att hotellet är igenbommat och ett anslag på dörren meddelar att hotellet gått i konkurs.
De har inte fått något meddelande om detta, så där stod dom mitt i London, i ösregnet.
De hittade ...
England
Judomamma,
4 sep. 2018
Updaterad av Blesi
för 6 år sedan
Hej!
Nu har vi bokat flyg till London. Det finns ju en uppsjö av hotell. Någon som kan tipsa mej och min son. Vi flyger till Stansted. Hur tar man sej enklast in till centrum.
Tack på förhand
Tina ... Blesi: Hejan
Jag kan tipsa om Stylotel, som ligger bredvid Paddington station, i Sussex ...
Storbritannien
Emlanfrantz,
5 dec. 2016
Updaterad av Sellbeerg
för 7 år sedan
Hej allesammans!
Jag flyttar till England i början utav Mars och letar nu lägenhet eller rum att hyra.
Jag tänkte därför vända mig till er för tips och råd om hur jag ska gå till väga!
Någon som vet någon bra "agent" man kan vända sig till?
Eller någon som kanske till och med vet något ...
Storbritannien
La_tobbe,
4 juli 2016
Updaterad av La_tobbe
för 8 år sedan
Jag tänkte köpa ett presentkort på en resa till London åt min fru i present(Hon är berest men aldrig varit i London)
Vilken sajt är att rekommendera ett köp hos?
Airtours? Resia? Ving? etc...
Eller ska man boka allt själv på hotels.com och köpa flygstol? ... La_Tobbe: Nu är vi hemma från en ...
Storbritannien
Curacao,
25 juni 2016
Updaterad av Bortabramenhemma
för 8 år sedan
Hej,
Jag funderar på att ta en weekend till London med mina barn som är 7 och 9 år. Jag undrar om det är någon som tips på bra boende? Eller vilka områden som är bra att bo i?
Mvh
/Jeanette ... Bortabramenhemma: Jag kan tipsa om ett oerhört fräscht och prisvärt lägenhetshotell med ...