Australien
Sandraochisabelle,
6 feb. 2017
Updaterad av Mmea
för 7 år sedan
Hej!
Håller på att planera in resa till Australien och skulle behöva lite tips & ideér från er som varit där =)
1. Är detta bra stopp med antal dagar:
Cairns - Barriärrevet 4 dagar
Magnetic Island 4 dagar
Airlie Beach (Whitsunday islands) 4 dagar
Rainbow (Fraser Island) 4 dagar
Noosa 2 ...
Australien
Lillyh,
11 aug. 2012
Updaterad av Sanneingvarsson
för 12 år sedan
Hejsan! Jo jag undrar hur mycket man skulle få ut av Australien på en budget på 50 000 kr ?? ViIll nämligen åka runt och se det mesta av australien, egentligen skulle jag vilja vara där nere i minst 3 månader. Och se stora barriärrevet,regnskogen,öknen,blue mountains, tasmanien.. Ja, det jag tycker ...
Australien
Camillaskancke,
9 nov. 2011
Updaterad av Ziesta
för 12 år sedan
Drar till Australien runt januari februari och funderar på vad som är det billigaste alternativet och effektivaste när det gäller visum. Behöver ett Work and Holiday visum. Har funderat på både att fixa ett helt själv eller beställa ett paket från Work and travel. Några förslag ang detta?
Kan ...
Australien
Nadine_eliasson,
2 dec. 2009
Updaterad av Asok
för 14 år sedan
Hej,
Jag och min familj vill resa till Australien. Vi har 2 barn, en 4år et den andra 1 månad. Vi kommer att vara i Australien mitten av februari.Vi vill stanna i Australien typ en månad.
Vi vill börja med Sydney och vi tänker bo på Bondi Beach(ha det som utgångspunkt). Vill gärna ha tips om ...
Australien
Annnika,
25 mars 2018
Updaterad av Helen69
för 6 år sedan
Vi är familj med två tonårsbarn som i december bl.a. ska åka till Sydney. Tänkte stanna ca 4 dagar. Någon som har tips på område som är bra att bo i. Undrar också om man behöver bil? ... Helen69: Hej,
Kan tipsar om Holiday Inn Old Sydney som ligger in The Rocks area. Jag är från Australien(dock ...
Australien
Robbowan,
26 dec. 2008
Updaterad av Robbowan
för 11 år sedan
Varenda gång jag springer på något om Australien - tv-serie, reseprogram, tidningsartikel, mat, dryck eller som nu senast: film - längtar en stor del av mig tillbaka.
Såg filmen Australia igår (och där går säkert åsikterna isär om hur bra den är) men återigen får jag lite värk i hjärtat av ...