Kroatien
I_a,
8 apr. 2006
Updaterad av Kroatienguide
för 18 år sedan
Hej!
Åker till Cres och Mali Losinj i Juli.
Nån som vart där och kan komma med lite allmänna synpunkter om staden/ön.
Hälsn I&A ... Kroatienguide: Hej!
Cres och losinj!!
Mycket fina bad!! Nattliv är dock inte som det var tidigare för ca. 20 år sedan. Idag är det en pärla för dig som ...
Kroatien
Youonlyliveonce,
5 apr. 2014
Updaterad av Desires
för 10 år sedan
Hej.
Jag ska åka till Split i juli (10-17 juli). Den 11, 12 & 13 kommer det vara en festival i staden.
Frågorna är dessa:
1. Ska man bo i staden en hel vecka eller lönar det sig att "flytta ut" mot öarna i några dagar innan man ska hem igen (efter att festivalen är över).
2. ...
Kroatien
Pierre_sofie-,
5 aug. 2008
Updaterad av Mirreli
för 16 år sedan
Hej alla Krk-resenärer!
Vi ska om ca 3 veckor åka till ön Krk, och börjar nu finslipa planeringen. Vi vill ha lite hålligång men mest lugn och ro och bra bad, vill uppleva genuinitet, god mat, och behöver ha närhet till någon romantisk plats... (förlovning...!!).
Vilken av byarna på ön är ...
Kroatien
Beba,
20 maj 2010
Updaterad av Annap_83hotmailcom
för 13 år sedan
Hej!
Jag har tidigare varit i underbara Kroatien, split och hvar. Men nu i augusti ska jag och min sambo till Zagreb och njuta. Vi har endast köpt flygbiljett och ska vara borta i 11 dagar och skulle därför behöva lite tips!
Vilka öar ska man åka till där man också kan bo?
Finns det några ...
Kroatien
Ankri,
27 dec. 2013
Updaterad av Ankri
för 10 år sedan
Hej!
Vi är 4 vuxna som vill bo i Komiza på ön Vis men hittar bara dyrt boende = 10 000 SEK och mer, någon som har något bra tips?
Vänligen
Ann ... Desires: Hej igen!
Förstår inte riktigt hur du räknar......
På Kolelastra www.smokva.net, kostar en lägenhet för 2 personer under den dyraste ...
Kroatien
Emmalarsson,
24 juni 2015
Updaterad av Lisanilsson
för 9 år sedan
Hej jag och min kusin har bokat flyg till split den 13:onde juli och hem den 26:e, tanken är att vi ska öluffa och besöka öarna korcula, hvar och brac. Vår fråga är: borde vi boka boende innan eller bör vi göra det nere på plats? Vad tror ni blir billigast? Vi vill gärna ha ett bra boende ...