Boende
Hej allihopa! đ
Ska till Malaysia nÀsta Är i februari och tÀnkte roa mig med att kolla hotell.
Döm om min förvÄning nÀr nÀstan alla hotell/ rum redan Àr fullbokade pÄ t.ex öarna bÄde pÄ östra och vÀstra sidan redan nu....
Kan det vara sÄ att hotellen inte har " slÀppt " rummen Àn och om sÄ Àr fallet, nÀr gör dom det mÄn tro?
Jag tackar och bockar pĂ„ förhand om nĂ„gon sitter inne med dessa uppgifter och vill förmedla mig dessa đ
Ska till Malaysia nÀsta Är i februari och tÀnkte roa mig med att kolla hotell.
Döm om min förvÄning nÀr nÀstan alla hotell/ rum redan Àr fullbokade pÄ t.ex öarna bÄde pÄ östra och vÀstra sidan redan nu....
Kan det vara sÄ att hotellen inte har " slÀppt " rummen Àn och om sÄ Àr fallet, nÀr gör dom det mÄn tro?
Jag tackar och bockar pĂ„ förhand om nĂ„gon sitter inne med dessa uppgifter och vill förmedla mig dessa đ
Hej
Hur/var söker du dÄ? Jag gjorde en koll via Hotels.com pÄ Lankawi, och dÀr fanns jÀttemÄnga förslag.
Hur/var söker du dÄ? Jag gjorde en koll via Hotels.com pÄ Lankawi, och dÀr fanns jÀttemÄnga förslag.
Hej. Det Àr nog sÄ att de inte "slÀppt rummen" Àn. Hade samma funderingar nÀr jag var i Malaysia för ett par Är sen och skulle boka hotell i god tid innan vi Äkte. Kommer inte ihÄg hur lÄng tid innan som vi bokade, men du fÄr kolla "dÄ & dÄ " .
// kerstin
// kerstin