Malta
Orrigen,
29 dec. 2017
Updaterad av Trea
för 6 år sedan
Hej!
Har nu bokat vår resa till Malta:) Men eftersom vi inte varit där förut så skulle vi behöva lite goda råd utav er som varit där. Vi ska vara en vecka. Tänkte eventuellt lägga upp resan så här:
3 nätter i Valetta och 4 nätter på Gozo. Hinner man se det mesta på dessa dagar?
Men undrar nu ...
Grekland
Frime,
18 apr. 2016
Updaterad av Pelle77
för 8 år sedan
Dela gärna med er av era tips och erfarenheter :) ... Pelle77: Hilton Dalaman bodde vi på för några år sedan. Verkligen jättefint och med 7-8 a la carte-restauranger man kunde lägga till för att få äta på. Det hotellet vann Tripadvisors lyxutmärkelse för AI precis innan vi var där och det kändes ...
Cypern
Agnespersson,
2 mars 2015
Updaterad av Skoglund
för 9 år sedan
Hej alla!
Det är så att jag och mina 5 tjejkompisar funderar på att åka till Aiya Napa i sommar, men undrar lite tips på bra hotell som även är nära till stan/pubar/osv vi är 18-20 år och vill hemskt gärna hitta ett hotell till bra pris (alltså inte för dyrt) tacksam för svar! 😄 ... Skoglund: När ...
Malta
Annassnapshots,
7 feb. 2015
Updaterad av Annl
för 9 år sedan
Hej! Jag är tjej på 20 år som vill till Malta, undrar lite om vilka hotell man ska bo på, Vill bo på själva Malta (hört att Silema är bra område) Vill ha tillgång till sol&bad, shopping, utekvällar, kunna ta sig till antingen Blue Lagoon eller Gozo.
På tal om Blue Lagoon eller Gozo, hinner man ...
Malta
Frippe81,
28 apr. 2014
Updaterad av Gunillad
för 10 år sedan
Hej!
Vi fundera på att åka en vecka till Malta eller Cypern i sommar. Vi tar gärna emot bra tipps på bra hotell och orter man kan tänkas bo på. Vi är ute efter lugn och ro med sol och bad nära stranden. Det får gärna finnas ett litet centrum där man kan gå och strosa i på kvällarna med lite ...
Italien
Helenaj,
24 feb. 2014
Updaterad av Paulina
för 10 år sedan
Vi är en småbarnsfamilj (barnen är 2 och 5 år) som i sommar ska semestra 2-3 veckor vid Medelhavet. Vi kommer med stor sannolikhet att köra ner.
Vi kan helt enkelt inte bestämma oss om varken land - lutar åt så väl Italien som Frankrike eller vilken ort. Vi behöver lite hjälp!
Har du/ni ...