Frankrike
Johsa,
15 juni 2015
Updaterad av Johsa
för 9 år sedan
Hej! Jag, man och 2 ungdomar 13,16 har planer på st åka till Frankrike Marseille nästa sommar.
behöver verkligen tips på boende, helst lägenhetshotell och OM det finns pool så blir vi inte ledsna.
Då vi har våra ungdomar med oss så är det ganska viktigt att det " händer " något. Visst gillar de ...
Frankrike
Sivan65,
2 juli 2015
Updaterad av Nisse2ears
för 9 år sedan
Jag har varit till Franska rivieran för första gången i Maj. Vi bodde i Nice 3 nätter och gjorde besök i både Antibes och Monaco. Det smakar definitivt mer och nästa år tänker vi åka dit i Juni istället så vi kan bada. En vecka har vi tänkt denna gång. Det lutar åt Cannes eller Antibes, bäst ...
Frankrike
Mattis88,
9 juni 2009
Updaterad av Mattis88
för 15 år sedan
Har tänkt att tillbringa två veckor av vår semester i juli i Antibes. Vi är två vuxna och tre barn som flyger med Ryanair till Marseille Provence MP2 och nu undrar jag om någon kan hjälpa oss med ett smidigt och inte allt för dyrt sätt att ta oss vidare från Marseilles flygplats till den lägenhet ...
Frankrike
Keiju6,
24 jan. 2008
Updaterad av Keiju6
för 16 år sedan
Hej alla ni som varit i Frankrike och Marseille!
Jag undrar hur man tar sig bäst fram i denna stad? Tunnelbana/buss/annat? Gå brukar jag göra en del, men fötterna tar slut till sist, jag kan inte gå för långa sträckor. Hur reser man förmånligast i staden? Går det att köpa biljetter till flygbussen ...
Frankrike
Sandrita,
24 jan. 2007
Updaterad av Sandrita
för 17 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän ska åka till Marseille över påsk.. Nu undrar jag om det e någon här som har några tips om den staden, boende, restauranger, saker att se å saker att akta sig för :)
Hoppas att det e någon som skriver.... Mycket tacksam för svar.
Tack på förhand
Sandra ... Reseglad: ...
Frankrike
Elsahelene,
13 feb. 2015
Updaterad av Mr_b
för 9 år sedan
Hej! Jag och tre andra tjejer ska åka till Marseille i maj. Vi har aldrig vart där innan, så jag tänkte fråga om någon har tips på bra matställen, sevärdheter och fina platser som är värda att besöka. Finns det någon badplats som man måste besöka? Väldigt tacksam för svar! ... Mr_B: Notre-Dame de ...