Bo och jobba utomlands!

13 nov. 2014 00:22
Visningar: 189
Hejsan!

Jag har länge velat åka utomlands en längre period då jag är trött på landet lagom. Helst vill jag åka till London eller Barcelona, men kan tänka mig att åka i princip vart som helst.

Jag har länge letat både bostad och jobb, men de allra flesta tipsar om att man borde åka för att sedan hitta bostad och jobb på plats, tyvärr är jag lite för feg för att åka helt ensam och vill därför gärna ha med mig en (eller flera) tjejer! Jag hade tänkt mig att vi åker våren 2015 och stannar i minst ett halvår, upp till ett år.

Tjejen (eller tjejerna) jag söker ska helst vara lika galna som jag. Jag älskar att vara ute på äventyr, träffa nya människor, festa och helt enkelt bara leva livet.
Av Rasmar
14 nov. 2014 12:29
Hej! Låter riktigt bra! Har länge funderat på att åka till Barcelona i hopp om lyckan men är absolut öppen för andra alternativ också, London, Dublin, Melbourne... Är redo att åka i januari och skulle vara kul att åka tillsammans med någon.
17 nov. 2014 01:33
Hej, kul att du hörde av dig! Jag har bokat en resa till Barcelona i mars för att kolla läget, om där finns jobb, vad saker och ting kostar osv. Sen tänkte jag i princip åka dit med en månadslön i april/maj för att sedan börja jobba direkt och dela på kostnaderna när det kommer till bostad. Hur låter det? Fortfarande på? Hör av dig till mig på Facebook! Amina Hubanic
Av Rasmar
17 nov. 2014 21:32
Du har meddelande, facebook, övrigt mappen :)