Updaterad av Aquaholic
för 16 år sedan
För alla ressugna och intresserade kan jag tala om att det är en resmässa den 24-27 januari i Stockholm (Ålvsjö).
Mässan är öppen för allmänheten lörd. 26/1 och sönd. 27/1.
Öppettider mellan kl. 10.00 - 18.00
Arrangörerna vill matcha TUR-mässan i Göteborg och har fått ihop hela 400 ...
Sverige
Brigitta,
5 apr. 2006
Updaterad av Marika
för 17 år sedan
Vore det inte bra med en resemässa i Stockholm? För några år sedan så fanns det en resemässa i början av november varje år, sedan sjönk resandet p.g.a. bomber m.m. och mässan ställdes in, men skulle åter uppstå om några år. Är det inte dax nu? Resandet har tagit fart igen, så intresse bör finnas ...
Thailand
Reslustkvinna,
31 dec. 2013
Updaterad av Frokenuhr
för 10 år sedan
Är på väg att boka ett flyg i slutet av januari med Qatar men läser i en gammal tråd att flera inte tycker de är så bra. De ligger mycket bra till i pris och restid. Vet att jag är sent ute men ibland blir det så?
Hur är det med benplats i deras 777-300ER och 787-8 Dreamliner ?
Har ...
USA
_magnus_,
12 jan. 2021
Updaterad av Brycecanyon
för 3 år sedan
Vad anser ni vara ett "bra" pris för flyg Stockholm-Miami (max 1 stopp & utan långa väntetider) över jul & nyår??? Är max 4500:- ok???
Tips på bra sidor att hitta bra priser på? ... Brycecanyon: Väldigt svårt att rekommendera boende, jag som är budget resenär kan ha helt olika krav, men detta har ...
Filippinerna
Ingbir,
13 sep. 2007
Updaterad av Ingbir
för 17 år sedan
Hej! Ska boka resa till bekanta som åker från Manila första dagarna i december och returresa i slutet av februari. Är det någon som vet var man kan boka billiga biljetter, det får gärna vara flera mellanlandningar, men de ska vara ombokningsbara. ... Xsunflowerx: Kollade på pearltravel.se och dem ...
Thailand
Melle75,
10 aug. 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Håller på att bli tokig när jag ska boka biljetter till hat yai för vinterns resa till Koh Lipe. Bokar man sthlm-bkk kostar det 7500kr, Bkk-HatYai 1400kr men vill man boka hela vägen kostar det 40.000kr!!!
Har bokat rätt mycket flyg och det har alltid blivit billigare att boka hela vägen. Nån som ...