Nordamerika
Laveliijosa,
12 jan. 2019
Updaterad av Svartamalin
för 5 år sedan
Hej.
Vi är bjudna på bröllop i LA i juni. Bröllopet kommer att vara på JW Marriott Downtown Live.
Vi funderar på att göra det till en semester i samband med bröllopet och funderar på att eventuellt stanna 10-14 dagar. Natten innan bröllopet och natten efter tänkte vi bo på självaste JW ...
Updaterad av Ued
för 6 år sedan
Hej,
Har fått bra tips här förr så jag testar igen. Denna gång tänkte vi göra en roadtrip i västra USA, har ju hört en del om highway 1 mellan LA och San Francisco. Jag har ca 12-14 dagar under Juli-Augusti och tar tacksamt emot tips på rutter, sevärdheter m.m så jag kan planera resan. Vill gärna ...
Updaterad av Lotta29
för 6 år sedan
Halloj som ni ser här ovan tänkte jag och min man försöka hinna med ganska mycket, men vi har 35 dagar på oss och jag vill nu ha era bästa tips på rutter och stop och i vilken ordning vi borde resa. Det som är klart är att vi startar i san fransisco och kommer avsluta i los angeles...
Snälla tar ...
Spanien
Mejosefina,
15 mars 2018
Updaterad av Mejosefina
för 6 år sedan
Hej!
Jag och min syster åker till Gran Canaria nästa vecka (24-31/3).
Vi har hyrt bil två dagar och undrar såklart : Vad får vi inte missa under dessa dagar ? Någon som har förslag på bra rutter att köra för en heldag :)
Vi kommer bo och utgå från Playa del Inglés. ... Bergabo: Instämmer i ...
Italien
Malinage,
22 juli 2017
Updaterad av Malinage
för 7 år sedan
Jag och min sambo funderar på att bila en sväng i italien och behöver verkligen hjälp med att hitta en trevlig rutt.
Det vi tänkt är en resa på en vecka till 10 dagar med start i kanske bergamo. Det jag kikade på var att åka till de stora städerna som verona, bologna, parma, venedig, men det vi ...
Italien
Vonpowers,
30 juli 2014
Updaterad av Ankiwe
för 7 år sedan
Hej! Jag och min sambo planerar en 2-3 veckor lång resa i norra Italien under försommaren 2015. Vi tänkte flyga från Sverige ner och hyra bil på plats för att ta oss runt. Vi letar nu efter mysiga rutter och härliga platser att besöka, som ger tillfredsställelse både för smaklökar och ögat. Någon ...