Storbritannien
Ekindholm6055,
27 dec. 2016
Updaterad av Barabrittiskt
för 7 år sedan
Hej! Jag söker tips på bra BB och ställen att besöka i England och Skottland. Rutten är ännu inte klar :) ... Barabrittiskt: Oj det var en maffig plan. Eftersom du skriver att ni ska på tattoo så är ni alltså där augusti-september. Då rekommenderar jag att ni bokar boende på förhand åtminstone i ...
Europa
Jessica26,
22 maj 2006
Updaterad av Ankh
för 18 år sedan
Jag och killen planerar att bila i Europa i sommar. Är dock inte säkra på vart. Var först inne på Skottland, och vill jätte gärna se detta land, men vi känner att det kanske ändå inte passar just nu. Vi har max 10 dar på oss och vill gärna komma undan hyfsat billigt, förslag??? ... Ankh: Polen, ...
Italien
Ceagriprod,
15 okt. 2016
Updaterad av Linn89
för 5 år sedan
Jag och min sambo ska åka en långhelg i slutet av oktober, vi landar i Florens sent onsdag kväll och åker hem från samma ort sent söndag. När vi semestrar älskar vi att hyra bil, se lantbruk och promenera i naturen. Vi är inte konstintresserade. Vad är rimlig rutt att planera? Någon som har vart på ...
USA
Larsa86,
15 nov. 2017
Updaterad av Brycecanyon
för 6 år sedan
Jag har tidigare rest Hw1 och ska nu bila med två vänner. Vi söker tips på en häftig och lämplig bilrutt från SF till LV genom öknen. Vi tänker stanna någonstans på vägen för övernattning:) ... Brycecanyon: >Citerat från Andreassofus:
>>Citerat från Brycecanyon:
> Betty så du kan kolla in ...
Storbritannien
Goranl,
24 apr. 2015
Updaterad av Goranl
för 9 år sedan
Hej.
Ska göra en resa 8 - 15 juni till Skottland med Ryan air och hyra bil tillsammans med min son (21 år).
Detta är för mig ett helt nytt resmål.
Vi anländer Edinburg eftermiddag och tar en hyrbil via R- a hemsida.
Skulle gärna ta tips på första enkelt boende i form av B & B då vi ...
Sverige
Pelle77,
18 aug. 2011
Updaterad av Desires
för 12 år sedan
Om två månader kommer vår nya bil och som sig bör ska detta firas med en kort weekend semester. Vart denna bilrutt ska gå vet jag inte. Jag tror att det blir en ultrakort variant på två nätter, eventuellt tre (beroende på leveransdatum).
Vi bor i Stockholm och hade tänkt göra en "triangelresa" ...