USA
Annfi_86,
21 mars 2013
Updaterad av Annfi_86
för 11 år sedan
Ska på en roadtrip i USA, mellan maj och juni i år.
Allt är nästan färdig planerta för min del för åker med en grupp andra människor från New York till slut destination San Francisco.
Men för mig tar inte resan slut utan ska vidare ner mot Los Angeles, kommer resa själv dom sista fem dagarna, ...
USA
Nisse2ears,
30 juli 2009
Updaterad av Nisse2ears
för 14 år sedan
Hej!
Orlando m omnejd
Hawaii - Oahu (Honolulu) eller Hawaii Island (Waikoloa)
Kalifornien - Carlsbad m omnejd
Jag har möjlighet att välja ett av resmålen (nej icke förhandlingsbart).
Vi är två som åker - inga barn.
Vilka erfarenheter har du?
Jag är söker av sol och bad, sevärdheter, ...
USA
Mollanj,
29 jan. 2017
Updaterad av Zeebee
för 7 år sedan
Hej
Vi planerar nu vår resa till Florida efter 4 års sparande :)
Hade hoppats vara klara redan men pga privata skäl var vi tvungna att avvakta bokningar, dock nu fått positiva besked så nu tutar och köör vi :)
Vilka är vi?
Man
Fru
3 barn 14, 12 och 6 år.
Förhoppningar:
-Parker 2-3 ...
USA
Lottaiidamaria,
21 maj 2016
Updaterad av Brycecanyon
för 8 år sedan
Jag har lusläst trådarna här och nu vill jag ha lite sista tips just för vår resa innan vi ger oss iväg. Om två veckor åker vi. (Vi är tre personer mellan 26-28 år.)
Vi har planerat/bokat såhär:
4 nätter San Fransisco (Alcatraz, Fishermans Warf, Golden gate, Lombard Street, Chinatown och en ...
Updaterad av Erc
för 12 år sedan
Vi åker med en 11 månaders bebis till Florida i maj. Flyger till Miami, har aldrig varit i Florida innan.
Planen är - 2 dagar i Miami, en vecka någonstans på en strand i en hyrt lägenhet/hus, sedan behöver vi ta oss till New Orleans där jag ska på kurs några dagar. Sedan har vi 5 dagar till vi ...
USA
Sundahls,
13 maj 2018
Updaterad av Schnappi
för 6 år sedan
Vi ska åka till Hawaii i mitten av juni och oroar oss nu lite pga det pågående vulkanutbrottet, någon som varit/är på Hawaii och kan berätta lite mer om läget än vad som går att läsa på nätet?
Vi ska bl.a. åka till Hilo, är det säkert eller borde vi styra om planerna?
Tacksam för all info. ...